5 Aralık 2010 Pazar

.

Kendimi öldürmeye cesaretim olsaydı, onların acı çekmesi için bunu yapardım.
Ama suçlu olan ben değilim. Beni suçlayamassın G.
Ben farketmez dedim! Ortadaki sorunda o değil zaten. Sadece başlamasına yardımcı oldum.
Böyle olsun istemedim ki. Ben birşey demedim bile ya!
Lanet olsun.
Nerden çıktı bu iş. Evde oturuyorduk işte.

Aslında burayı açarken sadece aklımda cesaretim, gücüm olsaydı, eğer vazgeçebilseydim bazı şeylerden, acı çektirirdim demeye geldim işte.
Bazen bunu gerçekten istiyorum.
Acı çekişini görmek istiyorum. Kahroluşunu.
Dayanamayışını.
Öyle olacağını biliyorum.
Keşke..

Ama "
no one's worth it.."

3 yorum:

Lynn dedi ki...

Neler oldu?

in flames dedi ki...

G demişim ama yok, çok farklı biri ya.. Geride kaldı:)

Lynn dedi ki...

Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bi...r şey ummam. Beklentiler daima yaralar.
Hayat kısadır. Öyleyse hayatınızı sevin. Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve;
— Konuşmadan önce dinleyin,
— Yazmadan önce düşünün,
— Harcamadan önce kazanın,
— Dua etmeden önce bağışlayın,
— İncitmeden önce hissedin,
— Nefret etmeden önce sevin,
— Vazgeçmeden önce çabalayın,
— Ölmeden önce yaşayın.
Hayat budur. Onu hissedin, onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

[ William Shakespeare ]