4 Aralık 2010 Cumartesi

geometriden kaliyim ben sınava girmeden, rahatlarım hiç olmazsa.

olsada izlesekT.T
Ama yok işte, olmayacakta.



Rüyamda beklediğim yeni kitaplar çıkıyordu bir sürü, mutlu oluyordum sonra.
Blogun adını değiştiriyordum, daha doğrusu Türkçeye.
Çünkü brida dolayısıyla vega aklıma düştü,
when rain turn into snow : yağmur dönerken kara.
yani.
vega-ankara.
öyle.
-tam çeviri değil farkındayım.-
ama while hoşuma gitmemişti.
aslında kısa bişeyler istiyorum.
belki sen önerirsin?

3 yorum:

Lynn dedi ki...

Blogunun ismini mi değiştirmeyi düşünüyorsun? Hayır.

Brida.~ dedi ki...

Ben de değiştirmeyi düşünüyorum blogun adını. Ama tam anlamlı bir şey olsun istiyorum o yüzden şimdilik beklemedeyim. (:

Ve bence ''When rain turn into snow'' çok* güzel.
Hiç değiştirme kalsın böyle. Ya da Türkçe'sini kullan. Ama ben bu cümleyi kullanmanda ısrarcıyım. :D

in flames dedi ki...

A, siz böyle deyince şaşırdım şimdi.
Bende anlamlı olması için düşünüyordum..
Şimdilik kalıyor öyleyse:)