14 Aralık 2010 Salı

bazen..



birden nasıl oluyor sen yüreğimi elliyorsun
ama nasıl oluyor sen yüreğimi eller ellemez
sevişmek bir kere daha yürürlüğe giriyor
bütün kara parçalarında
afrika dahil



Şu dersler beni öldürüyor blog..
Geçen hafta geometri, mat yazılıları, bu hafta ing yarın da edebiyat.
Görüyor musun aklıma gelmese şimdi hiç yazmayacağım.
Ve şu edebiyattan yardıma ihtiyacım vaar..
Cemal Süreya kimdir dostum?
Tamam herkes duymuştur tabi kii, ama gerçekten kim olduğunu kaç kişi biliyor?
Allah aşkına hocalar niye bunu bizden istiyor.
Gerçi safahat gibi zor bir kitaptan sonra Cemal Süreya zevkli..
Bu arada Di ben yokken bir sürü yazı yazmışsın yine:(
Nasıl okuyacağım ben onlarııı:D
Tamam gittim.
Çünkü ben sınava çalışmaya 9.30ta başlarım<3

4 yorum:

Lynn dedi ki...

Cemal Süreyya. Herkes ölüyor ona. Ben daha önce okumadım.
Bu arada çok gevezeyim değil mi? Bitir sınavlarını sonra sana zorla okuttururum onları. Sorun değil yani rahat ol sen :P

in flames dedi ki...

sana vereyim kitabı yavrucum oku:)
ne gevezesi sen olmasan ben kimle konuşacağım kurbağa!
ahahah bitti aslında, tama okuyacağım ya zorlamaya gerek yok:D

Lynn dedi ki...

Güzel mi?
Benim kayıp ikizim ve iç sesim Lara ile konuşursun. Benden bir parça muhtelemen seni bırakmaz yani :P

in flames dedi ki...

o zaman mutlu olurum ben*-*