17 Aralık 2010 Cuma

uups




2010'da en mutlu olduğun şey nedir?
Böyle sorular için hiç cevabım olmuyor, sanırım olmayacakta. Çünkü yok öyle bir gün.

2010'da en üzüldüğün şey?
Sanırım G. evet o.

2010 senin için nasıl bir seneydi?
Aslında çok müthiş değildi. Ama benim için bir başlangıç oldu bu yıl. Aslında o kadar da sorun yaşamadım bu başlangıçta ve bu güzel. Müthiş değil ama aşırı sorunlu da değil. Öyle işte.

2010 a nasıl girmiştin? 2011 e nasıl gireceksin?
Kuzenimle televizyon izlerken. Aslında o da tam tuvalete gitmişti, tuvalette girdi dtbgdhdsg
Bu sene keşke gurdum da kalsam da beraber girsek yeaaa:(
ama çok imkansız görünüyor..

2010 da yapmayı çok istediğin yaptığın/yapamadığın 5 şey?
Arkadaşımda kalmak çok istemiştim işte birde Ayşe de kalmak istiyorum. O da bizde kalabilir:D
Ama olmuyor işte.. Bilmiyorum.
İphone almak istemiştim. Olmadı. N8 aldım.
Başkaa?
Heh ben odamı değiştirmek istiyorum. Olmuyor bir türlü. Ama hala istiyorum ve kararlıyım.
O kız gibi güzel profil fotolarım olsun istedim hep. Yav beni çekecek kimse bile yok ki, nasıl olsun..
Birde dans etmeyi öğrenmek istiyorum. Onu da hala istiyorum. 2010da olmadı ama.. umutluyum ya olsun.
Aslında bunlar son zamanlarda istediklerim ama daha gerisi aklıma gelmiyor zaten:D
Şu hanımın çiftliğini de sevmiyorum ya.

Di'ye öpücükler.

2 yorum:

Lynn dedi ki...

2011 süper olacak!

in flames dedi ki...

eveet inanıyoruz!