25 Temmuz 2013 Perşembe

Wish List #1


  1. Fit olmak. Bu ben ilk maddem olmalı çünkü en acil ihtiyacım & dileğim bu. 

2. Placebo konserinde space monkeypierrot the clownsleeping with ghostsblue americanthe crawlheamoglobincome undonewithout you i'm nothing şarkılarını dinlemek istiyorum. He çalmayacaklarını da biliyorum. Bütün şarkılarını seviyorum zaten. Bunlar sadece en sevdiklerim. En sevdiğim bile diyemiyorum, 1 tane en sevdiğim olamaz. Bu azalmış halleri.


3. Parmaklarıma dövme yaptırmak istiyorum, ne olduğuna kadar vermediğim ama vereceğim ve hepsi özel şeyler olacak.
4. Çello çalmak istiyorum ve böyle alevler içinde bir şov sergilemek istiyorum. Çünkü ben nam-ı diğer in flames ve withinthefire.



5. Ruh eşimi bulmak istiyorum. Ben insanların saçmalık gördüğü bu şeylere ve aşka, hala inanıyorum.



6. lacebo konserine, bir aksilik çıkmazsa gitmek ve çok, ÇOK mutlu olmak istiyorum.



7. Sevdiğim bütün grupların konserlerine gitmek istiyorum, yavaş yavaş ve ait olduğumu hissederek.


8. Burda kafasına balon yiyen aşkımla tanışmak istiyorum. Daha onunla ilgili çok şey istiyorum ama o başka birine ait ve ben onun aitliğine de aşığım.


9. Şu 3 manyakla tanışmak çok çok istiyorum!


10. Bu resimdeki tumblr kişisi olmaktan çıkmak istiyorum. :D



11. Böyle dünyalar tatlısı ve akıllısı olsun istiyorum yeni doğan yeğenim. Halası yesin onu!


12. Her gün kar yağan, asla terlenmeyen bir ülkede yaşamak çok istiyorum. O her yaz kışı özleyen, her kış da yazı özleyen insanlardan gibi duruyor olabilir ama yazı hiçbir zaman sevmedim! Sadece okuldan kurtulmak için onu arzulamış olabilirim ancak okuldan kurtulduğumda bile, okula katlanma pahalına kış gelsin istiyorum. Bu büyük şehirde yaşayıp, kar yağdığında eve hapsolmak değil de, ufacık bir kasabada her gün kışı yaşamak istiyorum. 


OVV how I want Destiel sex!
13. Dean ve Castiel'in dizinin sonunda evlenmesini ve sevişmesini istiyorum, evet o dizi hakkında en çok istediğim şey budur.


14. Bazı insanlar çok fakir, tüm sahip oldukları para.(evet azıcık mantıksız oldu, işte bu yüzden ingilizceyi seviyorum...) Ve ben o özel insanları tanımak, onların hayatımda olmasını istiyorum. Awaken gibi. O gerçekten özel bir insan. Özel bir insan ve herkes özelliğini göremiyor. Kalbi yüksek duvarlarla örülü ve onun ne kadar özel olduğu görmek size bulutların üstünde olma hissi veriyor. Ben bile bazen göremiyorum ne kadar özel olduğunu, saklıyor kalbini, kimseler görmesin diye. Ah gerçekten çok seviyorum onu!


15. Kedi! Bir kedi evlat edinmek istiyorum ancak bu istek, şimdilik askıda duruyor. Daha kendime bakamazken bir kediyi sorumluluğuma alıp onun kaçınılmaz ölümüne şahit olmak istemiyorum. Her şeyin zamanı var. Bir kediye bakabileceğim zaman da gelecektir umuyorum.



16. Öyle bir yerde yaşamak istiyorum ki, 4 elementi de hissedebileyim her gün!



17. Birilerinin ilk tercihi olmak istiyorum. En azından en yakın arkadaşımın. Too much to ask?


18. Larry ile tanışmak, onları dinlemek, onları sevişirken izlemek, onlarla sevişmek....... 


19. Gifleri yazıcıdan çıkarabilmek, telefona kaydedebilmek ve mesaj olarak/whatsapp'ten atabilmek!


20. Onca dır dırıma rağmen çok istiyor, deliler gibi istiyorum şu bebeği.


    21. Dans edebilmek, gerçekten güzel dans edebilmek, nasıl isterdim ama..



    22. Bu hissi bir daha asla, ASLA hissetmemek.



    23. Taşınmak istediğim o küçük kasabada, böyle bir bahçemin olması. :)


    24. İnsanlara etiket koymamak ve bana koymalarına da izin vermemek, bir gün, özgür olduğum bir gün.



    25. Resim çizerek içimdekileri dışarıya ve onlara aktarabilmek.



    26. Sonra da odamdaki bütün duvarlara resim çizmek istiyorum. 


    27. ONU UNUTMAK, UNUTMAK VE UNUTMAK!



    28. Herkesin eşit haklara sahip olduğu bir dünya, yaşadığım toprakta adalet istiyorum.


    29. Ayağımın altında betonu değil, toprağı ve başımı göğe kaldırdığımda binaları değil yıldızları, ayı görebilmek.





    30. Köprücük kemiklerim böyle görünsün istiyorum, biliyorum ki yapmam gerekenleri yaparsam buna sahip olabilirim.



    31. Dünyadaki yerimi bulmak, klasik ancak en istediklerimden...



    32. Kahverengi, mat Dr. Martins'ler!




    33. Bu dövmelerden!



    34. Bu şarkıyı, bu sesi canlı duyabilmek. (Koyduğum video aynı yeri 458 kere tekrar ediyor, 1 kere dinleyip kapatabilirsiniz. Bunu koydum çünkü ben de bu şarkıyı kesip ipodda boş bir listeye attım ve bu kısmını dinliyorum saatlerce.)




    35. Yaşadığım küçük kasabada, her sabah böyle bir yerde yürüyüş yapmak.



    36. Sevdiğim insanlarla ateşin ve külün kokusunu böyle soluyabilmek, ateşin içimize dolup, bizi külüne katmasına izin vermek, hep beraber.




    37. Honey'imle votka buluşması! Votkaya özel bir sevgim var evet ama honey'e olan özel sevgim kadar özel olabilir mi?



    38. Bu dövme! Bileğime, oraya bu dövmeyi o kadar çok istiyorum ki. Accık daha küçüğü ve elime çok daha yakın-tam sınıra. Çizgilerin de daha ince olmasını istiyorum. Sanırım 2 senedir bu dövmeyi istiyorum, kesin istediğim tek dövme de kendisi olurlar.



    39. Bu şarkıyı konserlerde çalmıyorlar ve grubun, kesin olarak en sevdiğim şarkısı bu! Larry'i anlattığına bütün kalbimle inanıyorum. Umarım, umarım bir gün konserde bu şarkıyı dinlemek kismet olur. (Amin.)



    40. Gittiğim konserlerde, müziği her hücremde, kemiklerimde hissetmek. Bazen öyle donuk konserlerde bulunuyorum ki, müziğe yaptıkları işkenceye inanmak istemiyorum.





    41. Ben, sahip olduklarım değilim. Bu, bir istek yazısında çok anlamsız duruyor farkındayım. Ama ne kadar anlıyor olsam da sahip olduklarım olmadığımı, hayatımda izlerini görmek o kadar mümkün olmuyor. İşte bunu diliyorum, bunun mümkün olmasını. Hayatıma taşıyabilmeyi bu inancımı. İnançlarımı.


    42. Bir gün çello çalmayı öğrendiğimde, bu çelloya sahip olmak istiyorum.



    43. Okumak isteyip de neredeyse 1 yıldır okuyamadığım o kadar çok kitap var ki, halime acıyorum. Düzene girdiğim zaman, her gün kitaplar bitirircesine okuyacağım. Söz?


    44. Özel insanların yazdığı özel yazılardan yazmak istiyorum. Biliyorum ben özel biri değilim. Awaken "olmak" istiyorum ama değilim. Sadece istemek var elimde, onu yapayım bari değil mi?


    45. Ne kadar da çok dövme istiyor diyor olabilirsiniz. Gerçekten istiyor muyum bilmiyorum. Çok seviyorum sadece. Hep seviyorum zaten.


    46. Ay, benim için değerli. Neden mi? Çünkü o anlar. Keşke bütün bu dövmeleri yaptırabilecek kadar bileğim olsaydı derken buluyorum kendimi ama sonra 5-6 tane kolla nasıl duracağımı düşünüp üzülüyorum.




    47. İşte o kadar güçlü olmayı istiyorum hayatta.
    (Yazıda  "Güç, sana sevilmediğin söylenmesi ve bununla yok olmamak, parçalanmamaktır." diyor efenim. Tam çeviri bu olmayabilir tabii, bu benim ki ama ben anladığımı ve size de söylemek istediğimi yazdım..)


    48. Bu fotoğraflara bayılıyorum, nedeni bilinmez. Ellerim böyle güzel olsun ve bu fotoğraftaki ben olayım isterdim.

    49. Don't trust the bitch in apartment 23 dizisindeki Chloe hakkında bir "comic" yani karikatür dergisi serisi gibi bir şey vardı. Manga gibi, her ay çıkan cinsten. Ben de istiyorum bunu! Çünkü yukardaki resim gibi resimleri çok seviyorum. Bunlara tam olarak ne denir bilemedim gerçi işte, bilen varsa söylesin, aydınlatsın? :)



    50. Ve son olarak, benim için çok özel bir şey isteyeceğim bu yazıda. Alevler içinde keman çalmayı dileyeceğim. Özel bir insan değilim ama keman o kadar özel bir enstruman ki, alevler içinde parlamamı sağlayacağını biliyorum. Hayır tabi kii siz görmeyeceksiniz. Ama ben öyle hissedeceğim.

    Keman sevgimi biraz olsun anlatabildim mi size? 

    O zaman bu yazının sonuna geldik. 
    Sevgiler.
    Alevler içinde, anlattı.

    8 yorum:

    BarneySikerson dedi ki...

    Ah gençlik..

    Sam Scarlet dedi ki...

    Placebo konserine gidelim evet.

    in flames dedi ki...

    Yılın en güzel olayı, koşa koşa gidelim. :)

    Adsız dedi ki...

    sonuncuyu okurken "oha 45 mi" oldum birden, ne çok şey istiyosun demiycem.
    Çok maddelere ayırmışsın, aslında çoğu birbirini kapsayabiliir. Biri diğerini getirebilir şeyler ve sen bir tanesinden başlayıp hepsine sahip olabilirsin (Larry , destiel filan onları saymazsak tabii, ama en çok da bu üzer di mi? LArry tamam ben ona inanıyorum da, Destiel çok umutsuz be..)
    Ne diyodum, hahaha tatlı şeyler bunlar , küçük kasaban , bahçen mesela. Çello , keman, ateşler, yanmaklar, dövmeler , şarkıların filan cidden ilk yapılan yorumu yaptırıyor "ah gençlik" , önemli olan bu şeylere sahip olduktan sonra da hala aynı değeri gösterebilmen bu şeylere, isteyip alınca daha fazla isteyenlerden, yani istemeye ihtiyaç duyanlardan olmaman önemli olan. Umarım her şey güzel olur ne diyim be haha :D bayyy

    in flames dedi ki...

    Yanlış yazdım aslında 50.. Evet öyle ama ayrı ayrı resimlerini koyup yazmak istedim falan. Zaten aslında bütün maddeler içindeki tek bir madde hepsine yetiyor. "Sen sahip oldukların değilsin." İşte bunu hayatıma soksam, diğerlerine gerek kalmayacak.
    Sağol! :)

    Adsız dedi ki...

    kızım ya senin o maddeyi hayatına sokamaman, sokmak için delirmen, en büyük isteğinin bu olması ve daha hayatına sokmadan bu kadar değer vermen bile çok güzel o maddeye.
    Valla bak. Çok tatlısın ya. :)

    Adsız dedi ki...

    sen de çok tatlısın ayşe, sevgiler :p

    in flames dedi ki...

    Ay cidden tatlı mısın nesin? Çünkü o maddeyi, o maddeye ne kadar delirdiğimi, ne kadar değer verdiğimi unutmuşum. Ne de güzel hatırlattın! Bu hatırlatma çok o güzel. Eski ben de. Sen de. olayım yeniden ben o. ne de özledim. işe gül bahçesinden sonra chuckı okumakla başlayayım. o kadar ders çalışasım gelmiyor, hevessizim ki, kitap okuyorum odamı topluyorum falan. Ay ayakkabılarım çalındı biliyor musun? Ve bunun bir işaret olabileceği, daha az eşya-daha az insan kuralına uyup mutlu olabileceğimin işareti olabileceği kafamın üstünde bir ampül gibi yanmasına rağmen gittim yenilerini aldım. Kalbime ağırlık yapıyor. oys.
    sevgiler.<3