7 Temmuz 2013 Pazar

Life happened

Sanırım şimdiye kadar size pek bir faydam olmamıştı ancak birazdan olacak. Tabii benim gibi internetten müzik dinlemeyi seviyorsanız.
Hola.
İşte bu programla pandora adlı, ülkemizde yasaklanan müzik dinleme sitesine ulaşabilirsiniz.
Ben bu siteye bayılıyorum. Grooveshark falan kullandım ama malesef alışamadım.
Bir kaç takip etmek istediğim insanın hatrına arada gireceğim ancak pandora gibisi yok..

Reklamları geçtiysek bana gelelim. Uyku düzenim o kadar bozuldu ki, 30 saat uyumuyorum sonra bir 15 saat uyuyorum, günleri birbirine sokuyorum. Ramazanın gelmesiyle bu daha da karışacak..
Çello kursuna gitmek istiyorum ancak ben dışarı çıksam kurs için gönül razı değil, eve getirsem özel hoca babamın cebini deleceğim. Adamın benden çekmediği kalmadı, 2 gün ders alıp bırakacağım bir şey için bir dünya masraf çıkaracağım. Çünkü benim hep yaptığım budur, masraf çıkarmak ;


Pazartesi hala oluyorum bu arada! Çaktırmayın kimseye ama heyecanlıyım biraz. Tumblr beni çok bozdu, bir kaç kişi de etkiledi. Şimdi bebekleri seviyorum ve bu yanlışlık düzelecek gibi durmuyor..


Şuan size yazdığım yeri söylesem, manyak mısın sen olursunuz. Biri bana bir tablet alana kadar, evet laptopu her yere sokacağım. Biri bana tablet alabilir mi? Nazik soruyorum bak. Çünkü tüketmem lazım. Koşmam lazım. Yetişmem lazım. 
Bu iç güdünün içimde olmasından nefret ediyorum. Neden İzlanda'da doğmadım?
 Zaten bana izlandaca dersi verebilecek tek bir insan bulamadım. Pandorada ise benim için çok eski ve anılı bir şarkı çalıyor. Sanırım o anılarımı asla unutamayacağım ve hayatın beni karşılaştırdığı her ufak  şeyde onların parıltısını göreceğim. O insanlar benim altyapım. Şimdiki ben, onlarsız olmazdı. Çok değiştim, değiştirdim. Bu kadar şey kattıktan sonra birbirimize, hayatlarından çıkmak istemezdim. Zaten hiç bir zaman çıkıp gitmeye gücüm olmuyor, ellerim boş kalıyor.



Sarı pijamalarımla, iç çamaşırım birbirine uyuyor. Ama sarıdan nefret ederim.
Sizden n'aber?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bence yanakları sıkılarak sevilesisin. :)
yazmaya devam et, okumaya devam ederim ;)

in flames dedi ki...

Ay çok teşekkür ederim sen daha sevilesisin! <3
Gittiği yere kadar yazacağım, anlaştık. :)

BarneySikerson dedi ki...

Eğer tozlanan bir gitar yoksa üzülürüm, bir hevesle alınıp fırlatıldığı kenarda tozlanmaya mahkum gitarlar bu hede hödülerin mamasıdır. ;) Çelloda kodoman babası olur.. pahalıya o bakımdan.

in flames dedi ki...

Haklısın, tabi kii tozlanan gitarımız da var. :) Yanına bir de çello gelecek gibi görünüyor, bakalım. :)