25 Temmuz 2013 Perşembe

naked base

Hiçbir şey yazmıyorum ama yine de ilgi bekliyorum fkgjbmgfkjb
Bir de bazen kafam çok gürültülü oluyor. Hayır mecazi anlamda değil.
Hayır ağrı da değil. Bazen çok yoğun hissediyorum, sesler sürekli bağırınıyor kafamda.
Uzanıyorum, müzik dinleyip sakinleşmeye çalışıyorum.
Yavaş, hüzünlü şarkılar dinliyorum.
Ve şarkının hızlıya alınmış versiyonunu duyuyorum.
Yapacak çok fazla şeyim var. Ben sadece bilgisayarın başında oturuyorum.
Pembe defter'i çok seviyorum. Bir de bilgentolis'i.
Makyajı seviyorum, o ayrı ancak onları o kadar sevip doğal buluyorum ki eskiden arkada müzik çalsın diye şarkı açarken şimdi onların videolarını açıp dinliyorum.
Bağzı *meheh* şeylerde bulabildiklerimiz çok ilginç değil mi?
Bir seste hissettiğimiz sıcaklık.
Bir gifte bulduğumuz sevgi.
Bir resmin narinliği.
Bu resmin narinliği.
Benim günlerim güzel geçiyor bu arada.
O kadar uyuyorum ki geçen iftarı kaçırdım, ondan güzel fgkjbfgjkb
Ondan güzel değil de, honey'i BAYA özlemişim belki ondan güzel.
Çok sevdiğim biri var, üzülüyordum çok uzaklaştık diye.
Hani olur ya çok seversiniz, deli seversiniz. Ama uzakta yaşıyordur, ortak bir şeyleri paylaşmanız zamanla azalmıştır. Artık yazmaz olmuşsundur, o da yazmıyordur falan.
İşte öyle biri yazdı bana, ne kadar özleştiğimizi belirten cinsten. Uçtum uçtum.
Gerçi 2 gündür yine konuşmadık ama gjbjfgbfjgnb
Ne bileyim ben şöyle bir insanım, insanlar benden uzaklaşıp arayıp sormayınca:
"Fuck him fuck her fuck everything, nobody loves me, I'm gonna watch that sad movie and cry.
İnsanlar beni arayıp sorup, sürekli yazınca:
God, fuck you! Stop texting so I can watch that fucking movie. SHUT THE FUCK UP.

Neden ingilizce yazdım? Size yemin ediyorum, bu bir "Evet ben ergenim ingilizcem çok iyi hepinizden üstünüm." durumu değil.
Ben o dilde kendimi daha iyi ifade ediyorum, bu kadar basit.
Gerçekten bu böyle. Deyimler olsun, tanımlar olsun. Seviyorum yahu!
Bir arkadaşım var, ingilizcelerimiz aynı seviye gibi, mesela onunla hep kavga ederken ingilizce ederiz.
Kavgada söylemek istediklerimi daha güzel tasvir edebiliyorum, sorunun ne olduğunu karşıya aktarabiliyorum çünkü. Falan filan. Bu da böyle bir durumdu.
Videom bitti yea. Liste yapmayı çok seviyorum çünkü böyle video bittiğinde gidip yenisini açmak such a pain in the ass.
Şu filmi hala izlemediyseniz koşun. Puanı 6,6 diyor ama you know what?
Bu film benim için 10 puanlık bir film. Yalnız biraz teenagers iseniz eğer herhalde benim kadar seversiniz. Ya da bilmiyorum benim anladığım ana fikir çok da genel bir mevzu.
İndirmesi çok zor yalnız, ben torrentle hallettim..
Tumblr kullanıyor musunuz? O zaman harika bir blog var sevgili okuyanlar, hadi benden sizi kıyak.
Biraz önce ücretli bir temayı kullanmaya başladım. Şurda anlatılan gibi. Bir şey değiiiil!
Davulcu geçiyor. Bunun anlamı kalkıp ilacını iç. İçiyorum öyleyse.
Diyorum ki ne kadar sıkıcıyım ve bu yazıyı saatlerdir yazıyorum. fkgbmgfkmb
Zaten sinirim bozuk, abimle konuşmuyorum.
Sizden bir şey istemediği sürede, size kötü davranıyor ve ben neden buna katlanayım ki?
Ben de onunla konuşmuyorum. Kırk yılda bir iş yaptıracağı için benimle güzel konuşmaya tenezzül eden biriyle neden iletişim kurmaya çalışmaya devam edeyim ki?
Öyle şeyler falan.
Hadi ben sahura gidiyorum, görüşürüz.
umarım.
belki bir gün.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

narin demezdim ben bu resme ama güzel,aklıma Ebru geldi köprücük kemiği şeysinden:)
senin tarzın :D ordan burdan aklına eseni tek tek yazmışsın , benim ilk Mira'ma da böyle yazıyodun.

in flames dedi ki...

I hate her yani neden ondan bahsetmek zorundaydın? :)
Seviyorum ordan burdan..

Adsız dedi ki...

ingilizce meselesine gelince, kızım ya bıktım bloguna her girdiğimde yandan bir de google translate açmaktan asdfgjkl :D neyse ki sen çeviriyosun çoğunu zaten :D
bazen diyorum ki, kesin benim için çeviriyo hahahah :)

in flames dedi ki...

Ahahahah bazen mi diyorsun? Hepsini senin için çeviriyorum da :D

Adsız dedi ki...

Cidden mi?
:D

Adsız dedi ki...

yok bee, takılıyorum ayşecim ya

in flames dedi ki...

ahahahh ciddendi ayşecim. yoksa biliyorsun severim gizlemeyi, anlaşılmaz olmasını. :) hani rahat hissediyorum ya ingilizcede sanki kimse anlamıyor gibi, bunlar hep ondan. yalnız bloga öylesine girdiğimde 15 yorumu gördüğüm zaman ki yüz ifademi hayal etme işini bırakıyorum sana. ben hannibal için kalkamadım cuma, uyuyakaldım dedim acaba melda kız gelip izledin mi nerdeydin diye sordu falan. lol. aklımın ucuna gelmedi ciddiye alacağın. tatlış da bir şeysin işte.

Adsız dedi ki...

haha yarın uyanp izlesene ! :) hadi yapabilirsin. of meri ye söylesek sana sabah 5te ışın atsa. böyle alarmla filan olmıcak.. :)