22 Kasım 2012 Perşembe

Take me all the way

ipod'umun, değerlimin, aşkımın arkasında garip lekeler olmuş ve ne denediysem çıkmıyor. Kolonya, ıslak mendil hiç birşey. Deliriyorum. Yani ben bu ipod classiclere böyle aşıkken neden oluyor ki ?
Aldığım gibi kılıfa koydum, çok nadir, 1,5 senedir 10 kere çıkarmışımdır kabından birşeye bakmak için, sonra koymuşumdur yine. Nasıl oldu o lekeler allasen? Ne kadar ilgi çekici bir konu değil mi? Ama ben deliriyorum.

Tdg'e taktım ama yine, YİNE her zaman ki gibi aptal insanlar ben söylediğimde dinlemeyecekler sonra ebru gibi biri, başkası dinleticek dinleyip sevicektir. Sonra ben sana dinletmiştim daha önce ??? olacak. I hate it hate it hate it.

Someone who cares.

Bu arada muzlu ve çikolatalı pudingi karıştırarak pişirmeyi denemeyin, yani BENCE hoş olmadı ama siz bilirsiniz. Belki de beğenirsiniz kim bilir ?

Bu resim o kadar ben ki. Resmin içindeki beni bulunuz. Benin içindeki resmi bulunuz.



Livin` in a world so cold 

Counting the days 
Since you`ve gone away 
You`ve gone away from me

I`m too young 
















Nöbetçi olmak güzel birşeymiş, onu keşfettim. Bir sürü insanla muhabbetim oldu, hocaların çok tatlı olduğunu farkettim, idarenin gayet anlayışlı olduğunu. Müdürün gerçekten çok nazik ve iyi biri olduğunu. Yani zaten öyle olduğunu düşünüyordum, deneyimlemiş oldum.

Help me believe it's not the real me.

Neyse işte ne bileyim, buralar beni çok sıkıyor. Kaçıyorum.





4 yorum:

Adsız dedi ki...

Senin içindeki resim iyiymiş :) Aptal insanlar da? (anlamadım ama iyiymiş)

in flames dedi ki...

sen böyle deyince paylaştığıma üzüldüm, o kadar güzel mira :) sen değil, biri. (yazar orda diyor ki: zavallı küçük kız, hala mutlu sonu için bekliyor.)

Adsız dedi ki...

Şey anladık :)

in flames dedi ki...

ama bak yazar orda diyor ki... jngfs