10 Kasım 2012 Cumartesi

Fragile Dreams

Uzaktan seviyorum seni. Kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan. Sadece seviyorum. CS

Bazen diyorum evet bitti, bitir artık, kurtulmalısın.
Sonra insanlara bakıyorum, onlar çoktan bitirmiş, benim bile bitirdiğimi sanacak kadar bitirmiş.
Sonra kimsenin önemsemediğini de farkediyorum.

Bazılarıyla konuşacak birşeyimin olmadığını farkediyorum.
Olması gerekipte olmayanlardan.

Bazılarıyla da konuşacak dünya kadar şeyim oluyor hiçbir yere sığdıramadığım.
Bazı zamanlar oluyor ki 2 tane sınavım varken, bir sayfayı aklımı vererek okuyamadığım.

Birde bazen bloglar oluyor, okumaya kıyamadığım. Bakmaya kıyamadığım.
Kıyamadığımdan kaybettiklerim.

Elimden derin çizikler bırakarak kayıp gidenler.
Çiziklerin sadece elimde olmadığı zamanlar. 


Ayşemin bana blog yaz dediğini zaman ki mutluluklar.
Çaktırmıyorum ama.


Biri bana çok güzel yazıyorsun yeni yazı yaz dediğinde ki tepkim:


Hissettiklerim:







4 yorum:

Lynn dedi ki...

Yazın pek güzel olmuş ama Jim Carrey'den sonra ciddi olamadım.

in flames dedi ki...

Uzun zamandir yazdiklarimdan sonra eglenmeye baslamanin yansimasi. Birde oyle guzel bir film izledim ki honey, biriyle paylasabilir miyim bilmiyorum.

Lynn dedi ki...

ben ben!

Adsız dedi ki...

hahaha salak kız :)