20 Ekim 2012 Cumartesi

Wind of change

O kadar mutluyum ki. Soyle seyler yapmak gerekirse ;
Hayatimda en mutlu oldugum konser: 19 ekim 12' scorpions
En sarki sozlerini bilmedigim konser : Mr. Big
En koptugum konser :Judas Priest
En beklentilerimi karsilamayan konser:İron Maiden
Bir celiski olarakta iron maidenda en onun hemen arkasindaydim.
Yine de bir scorpions olamadi.

Resmen, resmen benim icin caldilar. Bu o kadar nefes kesici bir duygu ki. Umursanmamak kadar da keskin. Bir alkis kiyamet koptu, sonra bitince adam konusmaya basladi, bizde insanlarin sessizligini bekliyorduk bagirmak icin, Gizem ablamla NO ONE LİKE YOU diye bagirdik. Ve adam konustu konustu, NO ONE LİKE YOU İSTANBUL DEDİ. Gizem ablam bana donup OHAAAA NO ONE LİKE YOU CALİCAKLAR DEDİ. NEEE OHA DEYİP CİGLİGİ BASTİM.
Best damn thing ever.
Bir konserde bu kadar mutlu oldugumu hic hatirlamiyorum.
Ustelik sahneyi o kadar kusursuz gorup, o kadar az yorulduk ki.
Hislerimi tarifi yok. Ben bu dunyaya konsere gitmek icin gelmisim. Sarki dinlemek icin varim.
Onlar benim tek sevgilim.
Olabilecek butun sevgililerden daha cok sevgi veriyorlar bana.

Yolda gelirken dusundum ki, acaba okulun almanya gezisi sirasinda almanya asilli olduklarindan, orda konser verirler mi? Kismet olur Allah izin verirse ben de gider miyim? Mudure nasil yalvaracagim geldi aklima. Belki asli hocanin grubu begenecegi. Sonra numan hocayla yanyana konserde olusumuzun komik goruntusu. Belki onura gelsindiye yalvaririm, bileti alirim da gelir?
Ya da en buyuk ihtimal olarak konser vermezler.
Hani veda konseri dediler ya. Nasil icime oturdu tarifi mumkun degil.
Sonra wind of change calarken o kadar mutluydum ki. Kuzenime bunu kaydeder misin dedim, bana kabaca bagirdi. Sarkiya degil de, buna huzunlenip gozlerimin dolmasi cok garip.
He birde basim catlayacak gibi agrirken, scorpions ciktiginda birden gecmesi cok garip. Tabi kii tamamen gecmesi, o kadar da degil arada dislerimi siktirtti ama, ciktiklari an ciglik atmami engelleyecek ufacik bir sizi yoktu. Sonra bir kiz vardi, bilgene benziyordu..
Sanirim okuldan birini gordum ama tanimadim bir turlu, sonra cidden o degilse rezil olurum diye birsey de demedim. Ptesi sorarim artik ve kusura bakma derim. Zaten konser cikisiydi kendimde degildim. Always somewhere calmalarini cok istedim ama calmayacaklari kesindi, bende no one like you diye bagirmayi tercih ettim. Sonra da honeyi aradim.

Ptesi hp kitabi alma hayallerim var, ebruyu mutlu etmek cok istedim. 2 kere istedi benden veremedim. Ama o iyi bir insan.

Okudugum kitaptan dolayi da hitlere merak sardim, zaten wind of change benim askimdi, bu grupta alman ve martta almanya gezisi var. Bunlarin hepsi ne anlama geliyor? Almanyayla ilgili ne var?

Sanirim su dunyada, en cok benden, en yakindan hissettiklerime kotu davranabiliyorum. Daha dogrusu icimden geldigi gibi davranabiliyorum. Kotuysem kotu, iyiysem cok iyi.. Cunku... Onlarin yaninda da rol yapmak istemiyorum. Butun dogalligimla beni sevsinler istiyorum..
Mesela annem, kus, abilerim, ss..

Ayrica babam benim gercekten askim. Hayatimda beni bu kadar seven biri olmasini hayal bile etmek zor. O kadar seviyorum ki yolda ruyayla karisik intar ettigini gordum, hemen evde olabilmek icin dua ettim ve eve kosar adim cikip nefeslerine baktim. Eger benim askima birsey olursa ki uzak olsun Allah'im eger bir gun o agzima alamadigim sey olursa, naparim yasayamam demicem, buyuk konusmayacagim ama o benim bu dunya da en olmazsa olmazim. O olmazsa benim hayatimda mutluluk, huzur nasil olabilir? Bir gun o iste ben okulda yada baska bir yerde ona birsey olursa diye o kadar korkuyorum ki arayip sesini duymak istiyorum ama telaslanir, yapamiyorum. Allah'im sen ona, aileme, herkese saglik ve huzur ver Yarabbim.
Ve umarim, UMARİM uygulayabilirin, artik ona masraf olmak istemiyorum. Konseri dusunurken aklima geldi, adami ne kadar masraf ettirdim? Ben nasil bir evlatim? Nasil oluyor da kendi isteklerim yuzunden ona bunu yapabiliyorum? Nasil bencillik bu? Ve askim sesini bile cikartmiyor?
Soylediklerimle celisiyor biliyorum, almanya gezisine gitmek istiyorum. Buyuk ihtimalle butun bunlari unutup tum bencilligimle gidecegim oraya.. Sadece unutmayi diliyorum..
Bunlari ipoddan yaziyorum o yuzden uzun gibi goruyorum ama olmadi sanirim. Okudugunuz icin operim. Boyle seyler soylemem ama, mutluyum be haci. Sende git ins guzel konserlere.

Hiç yorum yok: