18 Ekim 2012 Perşembe

Run Forest Run


Sehlalardayıııııım ehi ehi ehi.
Saat 12 oldu ve biz daha duş alıp kendimize gelemedik, nasıl yorucuydu.
Yani ben aldım, şimdi de o duşta.
Abi resmen ikiz olduk. Hele markette ikimiz farklı şeylere bakarken birden yollarımızın kesişmesi, aşk filmi stayla.
Ama göt hala bana şifresini vermedi, Lucian'ı okutmuyor (adı da böyle değil ama nasıl bilmiyorum) ve.. İşte o kadar kfsgbslb
Beni gıdığım için seviyorum arkadaşlar.
Biri şu kıza dalsıııın...
Birde bugün eğlenirken kuş kızı nasıl aradım anlatamam lan.
Şöyle olsa o şöyle derdi, aaay tam kuş kızlıık. Kuş kız diyor ki... falan şeklinde gidiyor.
Okur inşallah aşkım <3 p="p"> Birde resmen ben kalıyorum burda. İzin almam was a big deal dude.....
İbiş yer imlerinde kayıtlı olmasam da..

Heh bişey dicektim unuttum, şimdi hatırladım.
Dostuuum, resmen çok yoğunum, imdaaaat. Herşey nasıl bu kadar üst üste olur amık ya ?
Bak şimdi;
Dün yani salı - okuldan nihayet bitince önce krepene gittik sonra şehlalara sonra teyzeme ve eve.
Çarşamba - yine okul, kanyon, şehlayla 3 sepetlik alışveriş (eve çıkarana kadar ebem şeyoldu, bir daha mı  ?Asla.), Şehlaların ev, teyzem, sonra yine şehlalar ve şuan.
Perşembe - okul + çok zorlu özel ders saatleri- büyük ihtimalle yorgunluktan sızış.
Cuma - okul + ecoşlarla sinema yemek gezmece falan + konser ve deli gibi yorgunluk....
Cumartesi - Konser yorgunluğu atamamışken çok yakınının düğünü ve ayakkabın bile olmadığını farkediş.
Pazar - Finally free day.
Pazartesi - okul + eğer olursa Honey'imle buluşma <3 nbsp="nbsp" p="p">Salı - okul + şehlalar kopuşlar falan slfkgblmsd
Sonraaaaa tatil ulaaaan.
Yoğunluktan geberiyorum.
Tabii ki tatilden sonra sınavların tatili piç edeceğini söyleme gereği duymuyorum..
Allah bilir ben o hafta bile çalışmam. Öyle de tembelim.
Olum ayağım uyuştu şuan yerde oturmaya' çalışıyorum.
Şehla çıkıyor sanırım. Naz kaçaaar.
Naz değil, n....
Niyeymiş, adam kızdı.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Saçların açık mıydı bunu yazarken, ona göre Naz veya değil...

in flames dedi ki...

ahahah ona göre Naz'dı aslında :D Islaklardı..

Adsız dedi ki...

He tamam o zaman :P