25 Ekim 2012 Perşembe

what if I never hold you

All by myself Dont wanna be All by myself Anymore Bu şarkı nedenini bilmediğim bir şekilde, her zaman ama her zaman durmadan çalan bir şarkı. Sürekli kimin söylediğini unutup googlea yazdığım şarkı. Bütün şarkılarla karıştırdığım şarkı. Niye bilmiyorum. Bir de keep bleeding keep keep bleeding var fgkbjfsg Sonra bir kaç kişi diyor ki sen hep blog yaz okuması çok zevkli oluyor. Çaktırmıyorum ama o an böyle bir kanatlarım çıkıyor böyle bir kalpler çıkıyor kafamdan fgjkbn Ağzını yerim ben onların lan. Burdan da Helene'nin bloguna uçayım. Birazdan. Yardırdım falan diyordu, bakmak lazım. Zaten Banuşum da beni sevmiyor. Kuş kız bensiz gidip kutlamış bayramını :( Bir ibişte şimdi sinemaya gidiyor ben gidemiyom. Keep bleeding sgfjn Norton'un tam 6 ay ücretsiz koruma şeysi var lan kankalar, girip indirin hepiniiz. Çok yakın zamanda virüs girdi de bilgisayarıma. Dosyaları alana kadar canım çıktı. Zaten tırnağım da nasıl olduysa kırılmış, o ney lan? Benim hiç tırnağım kırılmazdı.. Yakıştıramadım. Sally hansen base coat, top coat tarzı birşeyler almam lazım, unutmiyim de. Şurda haftanın 2 günü dışarı çıkıcam, almışım güzelim kazaklarımı çekmişim pantolonları. Bir bakıyorum hava durumuna, O 2 GÜN GÜNEŞLİ. Hay senin gibi. Burdan goygoylar göndermeler ; if only we could cover the sun. O ineği de severdim lan. Piçti falan ama, muhabbeti iyiydi işte. Kızıl goygoy onu yoldan çıkarınca, bastım tekmeyi. In 2012 i still watching it. Legendary. time of my life İzlerken sırıtmamak elde değil. Müzikal tarzı filmleri çok seviyorum. AHAHAHA YAZIYI YAZARKEN UNUTUP İÇERİ GİTMEM.. İnsan blog yazarken, yazdığını unutup içerde youtubeda falan takılıp, video yükler mi ? Hatta videoyu bloga da koydum, bundan önce yayınlandı. Çok hırs yaptım. Deli gibi ders çalışmaya gidiyoruum.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

If only we could cover the sun <3
If only we could say İsiiiiiim? :D

in flames dedi ki...

AAAA İSİM <3

Adsız dedi ki...

AAA isiiiiiiim

Adsız dedi ki...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA isim. <3

in flames dedi ki...

Yalnız yorumlar nasıl tatlı 2012-2013-2015 <3 Dönüp dönüp geliyorsun buraya, tatlış.

anşe dedi ki...

Yine geldim
niye hep geliyorum?

in flames dedi ki...

Bana umut olmak için? Çünkü people always leave. Ama sen burdasın. Hep de kalbimde. Zihnimde. Ruhumda. Yıldızlarda. Geceleri hele, göz kapaklarımın içlerinde.