4 Ekim 2012 Perşembe

fall down

Benim bir aşkım var mesela, beni hiç sevmiyor.
Benim kadar kıskanç olmak istiyor ama olmuyor. Olmasın da zaten, böyle çoook güzel.
Sonra benim hakkımda da blog yaz diyor, istersen yazma deyipte zorlamıyorum ama bütün gece sayfamı yenileyip yazdım mı diye bakıyor.
Sonra ben çok utanıyorum bu durumdan.
Mirayı da paylaşmıyor benimle. Mira onun ama, Mira bu ya istiyorum.
Kendi Miram da var ama hep başkalarını kıskanıyorum.
Mira çok başka.
Çok yaşlandık azizim ya.
Zaten tutulmuşum bir perihana, aklımdan gitmiyor.
O tutkun benim yakın arkadaşıma, peşini bırakmıyor.

Mira bizim mekanımızda o özel şarkıları, dl'ı, Fragile dreams'i açıyor ama Miram, anlamaz ki onlaar..
Gel biz dinleyelim dl'i, kimse dinlemesin.
O kadar kıskanç o kadar sahipleniciyim ki adını yazamıyorum şarkının, o anladı...
Bir önceki cümlemdeki çekişkiyi bulsana Miraa eheheheh
Ayrıca Mira erkek asla değil, o bir kız arkadaşlar. Ona göre.

Vil..'in solisti de erkek. Lütfen yani, kız diyorsunuz birde.........

Onunda adını yazmayacağım, paylaşamam okuyucum, dinletemem...
Sizin de arayıp bulmanız gerek. 
Şarkılarımı sadece Mirayla paylaşırım ben. O da gidip hep Ayşe'ye anlatır ama napayım şimdi...
Anlatma diyorum anlatıyor..

If i try to see me... without you..

Keman sesini o kadar çok seviyorum ki,anlatamam.
Bu şarkıda o kadar ağlamak istiyorum ki, anlamazsınız.

Ve o kadar özlüyorum ki.

I WAKE UP AND FALL DOWN ANYWAY..

Is your ghost still here ?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Olum :) çok zevkli lan.
Ne kadar salaktım bana blog yaaaaz filan :))