27 Ekim 2012 Cumartesi

Honey, is that true?

I got that summertime summertime sadness..
Mevsime de uymadi ama napalim.

Bir gun kiskancligimdan olecegimz. Basima ne geliyorsa ondan geliyor anasini satayim.
Ayrimda yok hani. Yeni tanistigim biri bile olsa arkadasiyla benden cok konustu diye kiskanirim. O derece.

Seffaf ebru.
Kiskanc N.
Simarik sehla.
Kedi ayse - nihal ayse.
From LA Gloria.
Honey Di.
Merry ecem.
Ickici esin chdjjddj.
Tm N.
Agzi yenmelik adam.
Kocaayak t.
Gizli yakisikli S.
Kucuk ki A.
Hadi bakalim Turkan.
Selagggmlasalim Aydan.
From the moon Aydan. hdjjdsjaj
Carmen Lana.
Kucuk kurbaga T.
Buyuk kurbaga T.
Banunun T.

Neyse iste bu isler boyle

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Salak :P çok tatlısın

in flames dedi ki...

Hayır isim daha tatlı :D

Adsız dedi ki...

isim gibi

Adsız dedi ki...

İSİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİM

in flames dedi ki...

HEHEHE ya ne komikti derste isim diye bağırmalarımız.<3

in flames dedi ki...

Bütün bu isimler, ne kadar nostalji oldum. Yalnız farkettin mi, herkes var bu listede, ebru bile. Bir kişi yok. Belki hiç olmamıştır.

Adsız dedi ki...

içkici esin'e bayıldım ben :) gizli yakışıklı ve küçük ki <3
nostalji olmamak elde değil.
evet yok resmen, şaşırtıcı :O

in flames dedi ki...

HAYIR AYŞE HAYIR. ŞÖYLE OLACAKTI: gizli yakışıklı <3 küçük ki.
anladın değil mi kim olduğunu? Ben hiç şaşırmadım ya. yeri yok zaten.

Adsız dedi ki...

kusura bakma neslişcim evet öyle olacaktı sanırım. acaba napıyolardır di mi :) merak ettim bi an.
anlamam mı.. aslında yeri var gibiydi. öyle gözüküyodu özellikle son sene. ama ne bileyim, şartlar öyle gerektiriyorsa.. hem sana uygun olmadığını düşündüün biriyle arkadaşlığını sürdürmen üzebilirdi seni.