4 Ağustos 2010 Çarşamba

herşeyi bir anda silip atabiliyor. Sanki hic yaşanmamiş gibi. Sanki hiç umrunda olmamişim gibi. Ve butun kiş onu beklememişim gibi.. Siz hiç hayatinizda soylememeniz gereken şeyler söylemediniz mi? Peki asla ayrilmicaz diye soz verdiniz insan sizi terketti mi? Bu kadar kolay miydi? Evet bende bunu bir kere yaptim, itiraf ediiyorum. Ama cidden sebeplerom vardi. Bir iki laf icin degildi.. O beni resmen kullanmisti. Onun icin rsmen kavgaya girdim, ve herse yalan cikti. Olan kavgaya girmem oldu.. Bi insana ben kalp hastasiyim ve sonra bir arakadasi gelip hastanede der mi? Nasil biri yapar bunu? evlerini aradigimda annessi okuldan gelmedi demisken. Nasil bbir yalan bu?? Hastaneye kaldirildi, kalp krizi. Bak eski defterler acildi.. Ama bunun kadar kotu bisey soyledigimi sanmiyorum. Herseyi basa almayi diliyorum..

Hiç yorum yok: