31 Temmuz 2010 Cumartesi

kal..




Döndüm..
Ve bu bilgisayar olayları çok yordu benii.
Abim döndüğü için aldı bilgisayarı.
bana laptop verdi.
ama bilgisayar..
içinde hayatım var olum.
sevgülüm o benim.
kolay kolay ayrılamicaz fdegvadvgfgs
bir de hard disk aldı işte..
diziler filmler orda.
ama için karmakarışık bildiğin.
öyle.
yarın, ondan sonra dışardayım.
aslında biraz üzülüyorum.
babamın aklı bende kalıyor.
mal kuaför bir kaşımı fazla alıp diğerini kalın bırakmış.
siçiyim ağzına.
annem bir haftaya döner eski haline didi.
umarım.
ve şebnem.. sanırım bitti.
ben istemedim böyle olsun.
belki haklıyım, haksızım.
herşeyi bir çırpıda silip attı ama.
yapmamalıydı.
bir yıldır ona mesajlar atıp, duvarına yazılar bırakıyorum.
cevapsız kalmak sinir bozucu ve patladım işte.
keşke hiç söylememiş olsaydım..
onu kaybetmek istemiyorum.
asla.
Allah'ım yardım et.
şimdii. bi sürü film indirdim onları izlemeye başlıyorum.

Hiç yorum yok: