22 Ağustos 2010 Pazar

I'm a cowboy, on a steel horse I ride..

Hiç giripte yazmıyorum değil mi..
okul varken daha çok yazardım lan.
Yazmakta istemiyorum.
Bütün gün yatağımda yatıp horlamak istiyorum.
Okulada gitmek istemiyorum.
Kimseyi sevmek istemiyorum.
Kırılmakta istemiyorum ben.
Ekilmek istemiyorum.
Patlamış mısıra uzun uzun bakıp sonra yemek istemiyorum.
Bu saatte burda oturmakta istemiyorum.
Kıçımı kaldırmaya üşenip Ink izlememeyide istemiyorum.
Film indirmekte istemiyorum.
Onu görmekte istemiyorum.
Yazılarına cevap vermek, hele kalp koymak felanda istemiyorum.
Annemin kocaman ayak sesleriyle gelip ilaç vermesinide istemiyorum.
/Bitiyor diye seviniyordum ilacım.
Teyzeme giderken almayı unutunca yenisini aldırdı işte./
Bir listem olmaması yüzünden sürekli kendime hadi şarkı bul da aç demek istemiyorum.
Binbeşyüz tane dergiyi okuyacağım ama sonra deyip kolilemek istemiyorum.
/2010-2009-2008-2007 yıllarının bütün okuduğum -derken işte takip etmek istediğim bile diyebilirim, okumuyorum ki- dergileri/
Binbeşyüztrilyon not almak ve ömrünün sonuna kadar bunları yapabilecek miyim izleyebilecek miyim dinleyebilecekmiyim şeklinde dertlenmek istemiyorum.
İstediğim istediğim zaten olmasın istemiyorum.
Abimler bir kerede istediğimi tamam tamam deyip beni aylarca yıllarca geçiştirsin de istemiyorum. /Sonunda patladım babaneme işte, gittim göğsüne yattım, hıçkıra hıçkıra ağladım işte. daha bugün, iftara, 8e yarım saat kala felan.. Ama işte yufka yüreğime lanet olsun ki hemen abimle içli dışlı olduk akşam. Koşturduk evde, kafasına anahtar attım azdaha tutturuyordum../
Hem cent kolejine gitmek istiyorum içimde kalmasın, hemde milletin götünü yırtıpta benim kazandığım eğitiminden emin olamadığım beyoğlundaki okula. İşte böyle bir isteğim olmasın istiyorum.Birde şişli terakki var. Orayıda istiyorum. Yarında başka birşey isteyeceğim evet. Hiç bitmiyor isteklerim ki. Bitsin istiyorum. Yalvarırım, bitsin Allah'ım.. BİTSİN ARTIK.

Hiç yorum yok: