18 Temmuz 2010 Pazar

seviyorum bu tarz şeyleri *-*

* Adın? In Flames.
* Burcun? Aslan.
* Ne Düşünüyorsun? Şu dream tvde çalan şarkı kimin ki ? Şeye benziyor buried alive by loveda oynayan kadın. rockn coketada vardı.
* Ne Dinliyorsun? Dreamde çalıyor. adını bilmiyorum ve yazmıyorda başında sonunda o.o
* Nasılsın? Delircek gibi. Bir haber verse, dese sende gel. çok rahatlicam inan bana.
* Ne Hissediyorsun? Tuzlu bişeyler yemek istiyorum çünkü çok tatlı geldi sufle..
* Ne Tarz Giysi? Her zamanki ev giysileri.
* Kiminle Yazışıyorsun? Msn açık ama kimseyle konuşmuyorum. Birtek eko var. Belki yazarım ona sonra..
* Kaç Saattir Nettesin? 10 dk felan oldu.
* Netten Sonra Ne Yapacaksın? Film izlicem.
* Bugün Neye Çok Güldün? Daha öyle bişey olmadı.
* Bugün Seni Sevindiren Olay? Şimdi dreamde apocalyptica çıktııı mutlu oldum !
* Bugün Seni Üzen Olay? Giz'in cevap atmaması. Çünkü önemli konu benim için !
* Bugün Eline Geçse Kimi Dövmek İsterdin? Benden o çok taktığım konuyu saklayanı. Ama kıyamam sanırım.
* En Son Ne Yedin? Sufle.
* En Son Ne İçtin? Su ama aklıma getirdin kalkıp ilaç içicem.
* En Son Kendine Ne Aldın? Cips aldım demin *-*
* En Son Başkasına Ne Aldın? Dün 2 tane hediye aldım. Dün benim için önemli 2 kişinin doğum günüydü. Kalkıp hediyesini götürüceeem Berrinin umarım evdedir.
* En Son Ne İçin Dışarı Çıktın? Düüün, hediye almak için.

Hiç yorum yok: