15 Temmuz 2010 Perşembe

Exit light, enter night !




Tonight I wanna see it in your eyes
Feel the magic
There's something that drives me wild
And tonight we're gonna make it all come true
'Cause girl, you were made for me
And girl I was made for you.

Aylar çok çabuk geçiyor diyorum ben sana. Ve seek and destroy ! çok kıskandım şuan. Gizem ablam texasta. Süper bir yerde çalışıyor ! Gördüğüm en büyük lunapark gibi bir şey kendisi. Bizde ranger felan sürünelim. Hayat mı bu yeaa. Zaten gizem benim tatile gitceğim gün gelcekmiş, arkadaşım gizem, kardeşim.. Onu ayarlamaya çalışıcam. Biliyor musun kaç gündür nargile diye kafayı yiyorum. Nolur bana nargile alın T.T annem vardı dün, alamadım.. adam burnumaa burnuma üfledi elmalısını, en sevdiğimi. İzmire gidicez. Aslında güzel olucak.. Keşke hala eskiden olduğu gibi Soleyle yakın olsaam. İşte o zaman çok güzel olurdu izmir. başka kim var orda ki ? Kim kim kiiiim ?

Hiç yorum yok: