20 Temmuz 2010 Salı

amk senin ctrl ~ c bana neden soylemedin

Aslinda suan cok huzurlu hissediyorum. yagmuru sevmem aslinda. Ve islanmaktan nefret ederim, hele kayan terlik giyiyosam. Parmak arama kasti olan bir terlik. Neyseki faytona bindik diyecegim ama koku mukemmeldi dude, bilemezsin.. Faytonlarin arkasinda sen benim ruyamsin felan yaziyor amk. Yarildim. Damarda verdi mi abi, tam oluyoruz. Ama burcuyla gelmek eglenceli, konusmak plan yapmak felan. Denizde voleybol oynayacağiz, bisiklet kiralicaz yada onurlarin varmis, onlari alip bineceğiz, bi suru gereksiz, ucuz hediyelik esya, kisa sortlar alisverisi felan yapacagiiiz. Ama hepsinden once bir kuafore gidicem. Kime desem denize gidicez ne saci diyor, olum bacaklardakiler oldu sac ya, onlara sekil verdircem. Ve.. Cuma gunu gizemle, ashle, peren ve elulle bulusmak cok istiyordum. Bulusucaktim da.. Ama yapamadim iste, ailemi kiramadim. Herkesi ezip gecmek istemedik. Yine gorucem kii ben onlari. Cunku gizemlerle gercekten cok eglendim, cunku kardesimi cok seviyorum. Eheh neyse cell optum oyleyseee iyi bak lan net ortamina, malum yokum bir sure..

1 yorum:

XxDubleuqalaxX dedi ki...

tam da üstüne değmişsin nefret ederim yağmurda terliklerin vs. kaymasını