4 Mart 2010 Perşembe

Satıldık.

Bu kadarını beklemiyordum demiycem. Çünkü bekliyodum. Sadece bu kendini bile bile ateşe atmak. Her zaman satmadı mı beni ? Yine satacağını bile bile.. ? İnsanı en fazla, sevdikleri üzebilir. Bunu yapan başka biri olsa bu kadar üzülmezdim. Berra yapsa, biz onunla küs kalamayız. Asla.. Zaten ikizler 2 yüzlüdür. Adı üstünde ikizler. Bir maç için.. Çok mu önemli ya ? Arkadaşlarından önemli ? O zaman Burcu da size sınıfın ortalamasını düşürüyorsunuz diye bağırsın ? Ha ?
Kimseye bağırmaya hakkın var mı ? Burcuya bağırabilir misin ? Zaten istemiyordu. Almasaydın maça. Zorla mı girdi ? İkiyüzlüsün. Satıcısın. Ben sana katlanamayıp maçtan çıktım. Çok mu güzel oynadın ? Kaç tane top kaçırdın. Son set sayısını Sena kaybetti. Ne oldu ? Bari Tuğba kaybetseydi atamadı olurdu. Sena ? Bu durumda ancak maça zorla aldıkların bağırabilir. Ben karışmadım olaya. Birtek sen muhalefetsin. Bak sorunum yok kimseyle. Kavga etmedim. Sadece insanlara kendi sinirinden bağırmana katlanamıyorum.
16:53

Hiç yorum yok: