21 Mart 2010 Pazar

Şaka mısın ?

Bir önceki yazımdan bir kaç saat sonra msne geldi ve özür diledi. onu daha önce çook nadir görürdüm msnde.
5 kere felan görmüşümdür. Şaşırdım.. Aslında özür dilemicekti öyle konuşmaya çalıştı ama o kadar da kolay değil. zaten farkındaysanız kaçtığı şey yüzüme özür dilemek.
biraz dilemicem ayakları ama sanırım sözlerimden sonra dilemezse asla başaramıyacağını çözdü..
Lanet olsun ki onu seviyorum. hayır diyemezdim. ve özlemiştim. onun yüzünden dışlanmak sıkıcıydı.
hani popüler felan görünürsünüz, sonra biriyle işler bozulur. o tatlı diliyle oyunlarla herkesi yanına çeker. sen öyle bir alçaklık yapıp kimseyi kullanmak istemezsin.
ne olur ? aslında sen kazanırsın ama durumun kaybetmekten farksız.
yanımda Cannur vardı en çok, belki Berra, burcu..
Arada Sena. ve cannurla tezimiz hala söz konusu bence.
bundan kaçış yok. görücez. en azından tayyibe hakkında düşüncelerimi söyledim ve mantıklıca açıkladı. cidden mantıklıydı.
hep senayla oturdu. bu sıkıcı olmalı. senaya sıkıcı demiyorum ama 3 sene yanii.. eymen.. onunla kim oturmak ister ?
böyle demek istemem ama cidden salak, kendini de herkese ezdiriyor.
tuba. sürekli saçma sapan şeyler anlatıyor. dün şurda içtim eve zor gittim.
yok şundan ayrıldım ama bunu seviyorum felan fsdfas
Berra. onunla 3. senemiz bitiyor yanyana. 6ya geçince sınıflar karma oldu ve onunla yanyanaydık.
bir ara ne kadar faziyle oturmak felan gündeme gelsede her zaman en iyi yer berranın yani benim için.
güvenli, tanıdık, sıcak.
ilk senede ezgiyle oturmuştum. biraz deli bir kızdı. hep tuz kokardı.
onunda camlardan ibrahim tatlısesin van tu tiri foroo diye başladığı bir şarkıyı bağırırdık.
eğlenceliydii.. en yakındı o. hala ona baktıkça içim acıyor. bu noktaya nasıl geldik ? biz sınıflar ayrıldığında bir arada kalamadık, ya okullar ayrıldığında ne olacak..
korkunç.
nerden nereye geldi bu konu yine.
işte diyordum ki fazinin en rahat olabileceği yer tayyibenin yanı.
cannurla burcu yanyana. onlar ayrılmaz değil, kesinlikle ama bakınca yok yani, sanmıyorum burcuyla fazi yada cannurla.
burcu zaten nötr insan. iyi. severim. ama nötr. anlayana..
hem faziyle oturmamak güzel ya.
yok sürekli onunla konuş, esprilerine gül felan.
berra öyle değil ki. o beni kendi halime bırakmayıda bilir, konuşmayıda.
biz sanki birbirimi tamamlıyoruz. bir sınavda yada sıradan bir testi çözerken bile uyumluyuz.
paylaşırız soruları felan. 1 senin 2 benim felan.yapamadıklarımızı beraber yaparız.
ama o bile bazen beni yanlız bırakıyor. güven verici değil bu.
bir bakıyorum takmıyor felan. fazinin peşinde koşuyor.
anlamıyorum bir anda fazi popüler insan oldu.
ama barıştığımıza göre ki bugünü sayarsam 3 hafta 2 gün.
konuşmadık, dolaşmadık, takılmadık felan.
ama yine beraber olunca okulun gücünü ele geçiricez felan fdsafasd
neyse ya. yatiyim.
yarın cannura hediye alıcam.
ki ondan önce duş almalıyımda.
düşündükçe üşengeçliğim artıyor ha.
kaldır kıçını naz.

21:03:2010 03:19 am yani sabaha karşı.

Hiç yorum yok: