3 Mart 2010 Çarşamba

Degisime hayır mı ? Doğru cevap degisime evet. Ama ya benim cevabım ?

Degisime hayır mı ? Doğru cevap degisime evet. Ama ya benim cevabım ?
Evet aslında ben herseyin farkındayım. Gayet anlıyorum. Hani anlamayipta yapmiyor değilim. Ki anlamam için Umut olsun. Bile bile ben anlamıyorum. Bile bile degisemiyorum. O bahsettigimiz yolsuzlardan farkım
ne ki ? Daha bile kötü. Bile bile kendini yok etmek. Ülkenin yok olması. Şanslarını elinin tersiyle itmek. Hala pençelerinden kurtulamamak. Belki bir gün okuyup bunu iyi ki değiştim derim.. Ya da aynı noktada olduğuma huzunlenir gider bir him acar unuturum. Bir an boş geliyor bana. Dünyanın sadece aşktan ibaret olmadıgını dusunuyorum. Ama dinlemek, hissettirmesi şarkılarda.. Suan bile bir yanım yegliyor o kendini bile bile yok eden benliğimi. Neyse.. Evet siyasi bı konuşma ve sonuc bu cümleler. Him dinliyorum bir yandanda. Saka mı bu ? O zaman ilxcaaan. Özledim lan göt. Bu telefon göt yazamiyorm özürlü, ille got yazicak. Jelibonda ankara'ya gidicekti sanirim. Bu berranin dediği. görüşürz blog.. Yazım hatalarım telefondan *
03.03.2010. 20.25

Hiç yorum yok: