7 Mart 2010 Pazar

Ne Çok İşim Var o.o

Evet evet yapıcam aynı şeyi.
himden başka bişey dinlemicem.
seviyorum bunu.
telden gir sanatçılardan hime.
seç tüm şarkıları.
dark light..
ama tabii o sırada şarkı çok güzeldi yapmadım bunu.
sonrada üşendim.
dur yapıcam.

fantrde gezinirken hikayeler bölümüne felan baktım.
benimde bir konum vardı bir ara.
acaba yazsam mı dedim.
girdim konumu bulmaya.
kaydetmiştim yazıp.
ulan bulamadım.
o sırada şu masaüstü ve diğer resimleri toparliyim dedim.
sonra bir baktım hala nette takılıyorum.
neden başlayıpta unutuyorum herşeyi sonra nete takılıyorum.
bi milyon indirmem gereken şey var.
bi milyon düzenlemem gereken dosya.
bi milyon izlemem gereken film.
bi milyon izlemem gerek dizi bölümü.
bi milyon çözülcek test.
bi milyon ezberlemek istediğim şarkı sözleri.
(tabi kii him)
bi milyon alıncak kitap.
bi milyon okuncak dergi.
bi milyon aranıcak the beatles albümü.
bi milyon takip edilecek forum.
bi milyon izlencek anime.
ne çok işim var yaaa.
ölücem.
-.-

07.03.2010 22.27

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Him eskiden çok dinlerdim iyidir o iyi severim keratayı
testleri boşver:P

in flames dedi ki...

yevrum netim daha yeni geldi anca cevap yazıyorum. sevilmez miiii. eskiden değil şimdide dinle. hatta kalk beni konsere götür hadi *-*