8 Haziran 2013 Cumartesi

the illusion of life

Bir arkadaşım demişti ki, bir şeylerle uğraşırken arkaplanda dinleyebileceğin şarkılar var. Düşünmüştüm ki, belki de o şarkıları arıyorum ben, biraz dinlenmek için. İşte bu şarkı tambda öyle bir şarkı. 2-3 gündür sürekli bilgisayarda çalıyor ama hiç dinlemedim. O kadar güzel bir şarkı ki, kulaklarım duymamakta ısrarcı, ruhumun aksine. Böyle saçma sapan falan işte bunlar senin için. Bir şeyler hakkında hissettiklerimi karşıya aktaramamak ve senin bu şarkıyı açıp, dinleyip belki de beğenmeyecek olman çok acı.
Makas ellere "kendine engelli dedirtme" diyen adamın, bir kaç gün sonra ufak bir çocuğa  "o engelliyi polisler yakaladı mı" diye sorması kadar acı. Makas ellerin yüzündeki yaralar kadar güzel.
Benim artık kitap okuyamamam kadar hüzünlü ve açık kalmış, her esintide gıcırdayan kapı kadar sinir bozucu. Kalkıp onu sinirle kapattığımda camlarının titreyişi kadar korkmuş ve biraz yalnız.
Geçmişte yaptıklarımız her ufacık şeyin şu anı binlerce kat değiştirebilmesi kadar da korkunç.
Ashton'ın güzel ama yaşlı karısını aldatışı kadar iki yüzlü ve senin sevdiğin her küçük şey gibi sevgi dolu.


8 yorum:

Adsız dedi ki...

makas eller filmi geldi aklıma, nasıl hüzünlüydü bee, hala içimde var o hüzün. :(

in flames dedi ki...

Ben yeni izledim.. Düşün nasıl hüzünlüyüm..

Adsız dedi ki...

kesinlikle yastığına sarılmış o hüzünlü suratı düşünüp ağlıyorsun.

Adsız dedi ki...

blogun aşırı güzel olmuş amk !

in flames dedi ki...

Tam istedigim gibi olmadi bir turlu kafayi yedimmm ama begendiysen super!

Adsız dedi ki...

ben resmen burda "acaba blogunun tasarımını çpooooooooooooooook beyendiğimi nasıl ifade edicem ki" diye düşünüp çareyi cümlenin sonuna amk yazmakta bulmuştum, hatırlıyorum (:

in flames dedi ki...

hahahahaha çok güldüm yalnız. Bu tasarım mıydı o zaman ki? Değildiyse bile beğenmene mutlu oldum.=))

Adsız dedi ki...

bu değildi, siyahtı, gökyüzü gibi. yıldızlar vardı, ah harikaydı. ama bu da güzel, amk :)