11 Eylül 2012 Salı

I dont ever wanna feel like I did that day

Yazmıyorum diye sanmayın ki buralarda değilim, gayet buralardayım.
Kendimi alışverişe verdim sürekli birşeyler beğenip kaydediyorum sonra alınmak üzere.
Ne zaman alırım, alır mıyım belli değil. Ama alacakmış gibi tek tek bakıp kaydetmekte çok zevkli.
Asos saatlerine bayılıyorum mesela. Forever 21 aşırı ucuz süper.
6. cadde çok fırsatçı... Gelen kargomun içinden 20 tl değerinde hediye çeki çıktı sevindim falan filan. Birde baktım ki, 75 lira üzeri alışverişlerde geçerli.........
Hadi ordan yani. HADİ ORDAN.

Başım, kulağım, gözlerim falan ağrıyorken neden yatmamakta ısrarcıyım o da merak konusu.
Yahu bana fırça seti lazım fırça seti :(

I dont ever wanna feel like I did that day.
Take me to the place I love, take me all the way.

Hala konser modundan çıkamadım. Deli gibi rhcp dinliyorum.
Yahu tekrar bir gelseniz, hatta hiç gitmeseniz falan?
Sonra anathema tekrar gelse, HIM gelse, apocalyptica +18 olmayan bir konserle gelse, iron maiden-judas priest-hail tekrar gelse.
Ben çok mutlu olurum hani.
Her gün konser olsaaaa ov yea.
Sanki hergün konser olsa ben ona para yetiştirebilirim gibi :D

Abimlerin ikisi de tatile gitti :(
Keşke tatilimi önceden bol bol yapmasaydım da bu kadar sıkılmasaydım şimdi.

Parfümlerimi bitirmeye çalışmaktan ayaklı parfüm gibi dolaşmaya başlayacağım valla.
Bitin yahuuu bitin de yenileriniz gelsin :(
Gucci guilty intense sen nasıl bir parfümsün aşkım.
Falan diyerekten cıvıtıyorum ben şuan.

Son olarakta deli miyim neyim, 11 eylül doğumlu bir arkadaşım var. Her yıl 11 eylül gelene kadar diken üstünde yaşıyorum. Ya doğum gününü unutursam, ya unuttuysam diye gün içinde tarihi kontrol ediyorum falan. Hayır sevdiğim bir arkadaş falan ama şuan görüşmüyoruz da yani, ne bu endişe ne bu manyaklık ? En büyük korkum kızın doğum gününü unutmak oldu gfkmsbsk artık görüştüğümüz zamanlar gözümü nasıl korkuttuysa unutursam yapacaklarıyla :D

O zaman ben cup yatağıma gidiyoruuum, hepinizi öpüyorum.

1 yorum:

Lan dedi ki...

such a nice post! your blog is very good and interesting *_* follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

xx
beauthi.blogspot.com