26 Eylül 2012 Çarşamba

How do you sleep while the rest of us cry?

Öhöm şimdii. Bunu okuyacak biri vaar ve ben onu çok seviyoruum.
O bir ibiş, valla seviyorum bak. (ÇARPILDI)
Bazen beni çok üzüyor falan ama, napalım böyle kabul edeceğiz..
Ayrıca her yazımı üstüne alınıyor ve its so annoying hani :D
Ama okumazsa da olmaz. Okusun okusun.
Hiç yazamıyorum bugün, sırf bullshit.
Ve ibişciğim tabi ki size yazmışım ben onu, buldum da şimdi yazıyı..
Neyse sen uyuyorsun şuan, bende yatayım.

Okul sucks bu arada arkadaşlar.
Nasıl yoruluyorum anlatamam.Geçen hafta sadece 1 kere eve erken geldim, bu hafta da ilk 2 günden dışardayım...
Gerçi şikayet gibi de olmasın, herşey böyle fucking perfect gitsin inş.

Ayrıca resmen dear mr. president diye deli gibi güzel, manyak gibi güzell, çılgıncasına harika şarkıyı ben yeni keşfettim.

What do you feel when you see all the homeless on the street?
Who do you pray for at night before you go to sleep?
What do you feel when you look in the mirror?
Are you proud?

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye
And tell me why?

Yarın kalkarken ebemin sikileceğini bile bile burdayım ya..
Bu aradaa ben nostril yaptırdım. Burnumu geri istiyorum arkadaşlaar!
Hele grip falan olursam, hepten sıçtım!
Burnum akıyor, silemiyorum. Kaşınıyor elleyemiyorum.
Gece çıkacak diye korkudan uyuyamıyorum..
Okulda desen, saçımla burnumu kapatmaya falan çalıştım, düşünün artık halimi fgjkbnkgjf

How do you sleep while the rest of us cry?

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

o kişi çook şanslı! :)

in flames dedi ki...

canım beniim, öperim seniiii!