20 Temmuz 2012 Cuma

stupid girl

Ah Allah'ım, o kadar çok istiyorum, o kadar çok istiyorum ki.
Teknolojiye ve teknolojik aletlere o kadar bayılıyorum ki.
Şimdi yeni yeni farketsem de, abi benimle teknolojik aletleri tartışamayanla, anlamayanla olmaz.
O kadar çok istiyorum ki!
Apple ailesi kuracağım kendime kuracağııım.
iphone- ipod touch- ipod classic ve umuyorum ki listeme ipad- macbook pro retina display eklenecek.
İnanırsam, yeteri kadar istersem olur bence.

Ayrıca artık liste yapmayı bırakıp, listeleri gerçeğe çevirme vaktimin geldiğine inanıyorum.
Düzen düzen düzen!
Düzenli olmaya bayılıyorum, keşke hep olabilsem.
Bir bir karmaşa yaşayıp herşeyi birbirine sokarken, sonra düzenlerken ki mutluluğu itiraf etmeliyim gerçi.
Başak mı olmalıymışım ben ne ?

Ah şu gözlükleri değiştirmem lazım.
Nasıl bir zevksizlikle seçmişim ben bunu, biri açıklayabilir mi ?
Zaten ebayde takip ettiğim gözlüğü unutunca, satılıp gitmiş nasıl üzgünüm.
O gece, tüm gece ona benzer gözlük aradım ama yok.

Ayrıca snape ve hermione'nin çok harika bir çift olduğunu keşfettim !
Tamam, her seferinde snapei gözümde yaşlı ve orası burası sarkmış canlandırmaktan kurtulamasamda, siriusla aynı yaşta canlandırmaya çalıştım işte efenim.

Sonraa, birine çok kırgınım.
Biliyorum o da küçüktü, şimdi anladığı şeyleri o zaman anlamıyordu ama küçükken bana yaptıklarını annem sağolsun hatırladım ve unutmam imkansız.
Ufacık bir çocuktum ve SADECE yanında oturmak isterdim, ona hayrandım. Bana öyle kötü davranmasına gerek yoktu.
Şimdi bende onun gibi, bazı çocukları, küçükleri başımda istemiyorum belki ama onlara asla o kadar kötü de davranamam, davranmam.
Neyse ne, olan olmuş hemde seneler önce ve ben daha yeni farkediyorum ne kadar yıprandığımı.
Hayran olduğunuz biri tarafından istenmemek çok zordur, biliyor musunuz?
Şimdi aramız ne kadar iyi olsa da. Ne bileyim.
Çocuktuk aslında.

Babam yeni kitaplar getirmiiiiş! Bazen beni üzse, ben bu adamı seviyorum işte ne yapayım.
Hayır hayır kitap getirdiği için falan değil, binlerce okumayı bekleyen kitabım var.
O da beni sevdiği için, beni hep düşündüğü için, sevgisini böyle hissettiğim için seviyorum ben onu.

Eve dönmek güzel ve rahatlatıcı bir duygu. Evimde olduğum kadar nerde böyle rahat olabilirim ki? Bu ev benim, istersem ortasına sıçarım duygusunu nerde bulabilirim *-*





2 yorum:

Lynn dedi ki...

Listeyi çevir gerçeğe artık! Ben bile yaptım yahu. Hadi honey.

Ayrıca gözlüklerini çok seviyorum honey. Lacivert olanları. Buluştuğumuzda onu takmıştın.

SNAPE VE HERMONİE Mİ? OHA.

O olayı kahve içerken dinlemek isterim. Sohbetlerde fena değiliz.

Ayrıca ne kitapları? Merak ettim. Ben de istiyorum ben de :(

in flames dedi ki...

Çevireceğiiiim ama şimdi de win8 yükledim o engel oluyor, çok iğrençmiş çok zorlandım :(

bir ben sevmiyorum o gözlüklerii :D

Snape ve hermione ne kadar ateşli anlatamam sana! Demiştim ya awakencordy diye ordan bir hikaye, tought wrong gibi birşeydi :D

O kitaplardan biri çoook sıkıcı ve bende sıkıldığım için öylesine okuyorum. Gerçi olaylar nasıl gelişecek meraktayım. Birazdan da postta bütün kitaplarımı görüceksin zaten merak etmee :D