21 Temmuz 2012 Cumartesi

Black Swan

Sevgili honeyimin verdiği fikirle, size çok güzel bir post hazırlayacağım bence sevgili izleyicileer.
Sadece kitaplığımı topluyordum ve bunu post olarak yazmak süper bir fikir.

işte ilk halimiz, gece o yatakta yatmam gerektiğini unutarak yığdım bütün kitapları.






Sonraa başladım ayırmaya. Öncelikle okudum/okumadım olarak ve sonra çeşidine göre ayırma kararı aldım.

Okuduklarım geliyor.


İşte burası okuduğum cik-lit kitaplar. Honey bak istediğin varsa söyle, zaten okudum hepsini öyle duracaklar kitaplıktaaa, çekinme :*
Bu kategori için bir kaç farklı çekim koyuyorum ki isimleri net olsun. Topluda resmen bulanık çıkmış..









Burası da tarihi romans diyebileceğim kitaplar topluluğu. Boleyn kızı da var tabi kii ilk kitap olarak ama şuan bir arkadaşımda.




Burası aşk-fantezi karışık diyebiliriz. Farkettim de, ben yaramaz bir kızım.




Burası okunmuşlar kitaplığın değişmez rafı ve başyapıtları oluyor. Çok, çok değer veriyorum bunlara. Alakaranlık o kadar olmasa da, Harry Potterlar en değerli kitaplarımdır.





Burası da hplerden sonra gelen değerliler rafım.
Vampir Akademisi 2 tane mesela, birisini istemeyerek bir arkadaşıma vermek durumda kaldığımda onsuz yapamadım, gittim bir tane daha aldım. Çift kitap serim böylece başlıyor. Yanlışlıkla aynı kitaplardan alıp durmuşum, shit.


GELELİM DAHA OKUNMAYANLARA.


Burda ebebiyat üzerine olan kitaplar ve can yayınlarından kitaplarım var. Ne çok edebi eserim varmış, çoğu da okunmamış, şaşırdım.

Aynı raf ama farklı kitaplar, eheh şöyleki kitaplığımın derinliği fazla ve bende de çok kitap var. Arka arkaya 2 sıra halinde diziyorum. Hoş değil ama durum bu :(




Ters olmuş efenim ama düzeltmeye çok üşendim, tanios kayası işte ve 2li kitap vakalarından, anladınız siz efenim.


Buraya cik-lit ve aşk beraber koydum. Okumadığım çiklit o kadar azdı ki, tek raf ayırmak çok saçma oldu.



Fantastik kitaplar rafı. En yoğun kitapların olduğu raf desem yanlış olur muu ?


Ve fantastik rafının ikinci hali, önüne korku kitapları geldi, zaten sayıca azdır, aralarına fantastikte karıştırmışım sanırsam. O kadar azlar ki :D



Aynısından 2 tane alınmış bir kitap vakası daha.



Bu kitapları nasıl tanımlarım bilmiyorum, bilim diyebilirim bazılarına. Geri kalanları da en genel tabiriyle roman. Onları birbirine yakın hissettiğim için hep aynı rafta dururlar.

Bu rafın son hali de budur



Yine aynısından alınmış kitap vakası. *aklı nerde bunun ya?*



Son olarak bunlarda kitaplığıma veda eden kitaplar. Artık onlara benim odamda yer yok, salona postalanıyorlar.





Ve bunların üstüne, ben biraz önce anneme; Anneeeeee d&rda indirim varmış kitaplar 4-5 liraymış yarın gidiyor muyuuuuuuz ?! dedim.
Sorun bende efenim bende. Kitap ve çanta görünce kendime hakim olamıyorum.
Tabi kii elektroniği de unutmayalım.
Macbook retina display sen ne güzel şeysin.

Umarım beğenirsiniiiz. Almak istediğiniz olursa yorum da bırakabilirsiniz, satmak istediğim kitaplar mevcut.

Benden bu kadaar..

1 yorum:

Lynn dedi ki...

Oyoyoyoyoyoyoy. Kitapları inceleyeceğim hemen.