2 Temmuz 2012 Pazartesi

put a record on



giderek azalan izleyicilerim, beni üzüyorsunuz.
yazmıyorsam ne olmuş ?
tatillerde hep böyle olurum.
kimseyi arayıp sormak istemem, sadece kuzenim.
bu yüzden de pek olay yaşamam, dertleşmem.
tam bir tatil olur anlayacağınız, üzüntüsüz, stressiz.
yeni seneden inanılmaz korkuyorum, ecemin beni bırakmak istememesinden çok korkuyorum.
çünkü o çok.. nasıl desem, ne hissederse doğru çıkan bir insan.
onun hislerine güvenmeyi ve o ne derse onun doğru olacağını, binlerce kez yanlışı seçerek doğruladım.
şimdi yine onun istemediği birşey yapıyorum ama elimde değil.
durumlar beni buna sürükledi.
o kadar çok sebep var ki o sınıfa geçmek için.
geçmek zorundayım. yapamam yoksa. inanıyorum. keşke ecemde beni böyle korkutmasa.
senin mutlu olman için ne yapıyorsam yapıyorum diyor ama biliyorum ki ayrılmamı hiç ama hiç istemiyor.
her zaman, hisleri böyle kuvvetli biri olmak istemişimdir.
ama değilim işte. bence değilim yani.
grab a beer and disappear with me.
elçin paylaştığından beri bu şarkıyı dinliyorum, deliricem.
i put a record on.
eskiden hep şifreler takma adlar falan, şimdi isimlerini kullanmaz garip geldi.
ama sonuçta kötü birşey yazmıyorum jkdfgbjkgdf
sabahtan beri bir hikayeye takıldım kaldım, bir türlü istediğim yere gelmiyor.
melodi, yani ezgi hikayeyi çocukluklarından başlattı ve büyümediler gitti yahuu.
bırakamıyorum, istediğim yere de gelmiyor. bir yandan da endişeliyim.
önceki hikayesini 50de bitirmiş mesela, bu da 46. bitmeden yetişşem iyidir. ee hikaye 2010dan beri devam ediyor. bi dk ? 2010 mu? yok lan saçmalamadım olur mu öyle.
ama kontrol ettim ve gerçekten de 2010. ŞOK.
honey nerelerde bilmiyorum bu arada. hiçbir zaman onunla mesajlaşmada çok iyi olamadık.
yani o honey tamam, onunla asla kötü olamam ama msndeki gibi de güzel konuşulmuyor.
ya ben unutuyorum cevap atmıyorum ya o falan, kopuyor.
öyle de bir sorunum var evet. cevap vermeye inanılmaz üşeniyorum.
mesajınızı görmedim falan dersem, inanmayın he görüyorum da cevap yazmaya üşeniyorum.
mesajlaşmaya benden daha üşenen biri olamaz.
hele de bilgisayarım açıksa, hayatta ilgilenmem telefonda.
kısmetse, doğum günümde ipad almak istiyorum bu arada izleyicilerim, hala orda bir yerlerdeyseniz hani. ordan daha da aktif olma imkanım olur diye düşünüyorum. esen kalın efenım.

Hiç yorum yok: