26 Mart 2012 Pazartesi

Nothing really matters, anyone can see

Garip bir mutluluk, garip umutlar. Sanki yairn hersey cok guzel olacak gibi. Olmayacak biliyorum. Hicbirsey duzelmeyecek, hep daha kotu olacak. Ama mutluyum, hissediyorum icimde civildayan kuslari. Belki de bir isarettir bu mutluluk, daha iyi seylere dair *-* ceptwn bloga girebilmem harika oldu yalniz. Her an girip icimi dokebilmenin mutlulugu ve keyfi. Efenim ufaktan sahalara donerim ben valla kimse tutamaz beni elimde telefonumlaaa:) he okul icin siddartha diye bir kitap okuyorum, aslinda okumaya calisiyorum. Bir tweetim vardi sey diye; bence her kitabin bir zamani var ve ben zamani gelmeden ne kadar denersem deneyeyim yarim kalir, okuyamam. Mesela Gecen 2 sene once alip deneyip deneyip asla okuyamacagima karar verdigim ve tarzimin da oyle olmadigini dusundugum bir kitap vardi ama zamni geldi, okuyuverdim. Ne bileyim. Son zamanlarda ecem ve annesinin de buyuk katkilariyla batil inanclarim aldi gidiyor. 17yi gec farketmem ne kadar uzucu. Ben bir aslanim ve benim icin en onemli sey kendim. Ugurlu sayim, her yerde karsima cikan sayi dogum gunumden baska hangi sayi olabilirdi ki :) listedeki siram baska hangi sayi olabilirdi ? Oo mama mia oo mama mia. Bunun disinda konserler kapimda birikti ayni zamanda sinavlarda birikti aceba hangisini sececegim keh keh. Onu birak sanki yarin 6da kalkacak olan ben degilim.. Biraksana benim askim blog.
Anyway the wind blows, sizi soyle alalim queen - bohemian rhapsody

Hiç yorum yok: