26 Ocak 2012 Perşembe

yandım, yandım, yandım

eski yazılarımda okudum biraz.
nasıl mutluyum, nasıl bir neşe.
şimdi ki yazılarımda hep bir ağırlık, hep bir durgunluk, garip bir hüzün.
hep dert, hep sorunum.
gündemden çok uzağım, lafı geçmiyor.
çok ruhani, çok garip.
hep Ayşemin yüzünden :D
son zamanlarda aşırı derecede the vampire diaries takılıyordum, o derece ki 1. sezona yeniden başlama kararı aldım.
5 bölüm felan izledim, şuan ki kadar güzel değil ama o hiçbirşey bilmezlik, yalanlar, saflık, soru işaretleri hoşuma gitti.
demek istediğim, bu tarz dizilerde olaylar çok çabuk yoğunlaşmıyor mu ? daha 4üncü bölümden elde var 5 ölü, 5 yaralı. bir kızımız ele geçirilmiş, herkes birşeyler peşinde.
ee ilk bölümde, olaylar başlamadan ne kadar normaldi.
böyle birden yoğunlaşır mı ?
hadi türk dizileri gibi 2 saat olsanız tamam daa ..
o da benim hiç çekemediğim birşey.
nasıl alışmışsam ben öyle 45 dakika dizilere, 1.30 saate çıkınca bende dayanma gücü kalmıyor, sıkıntı geliyor.
ama kararlıyım o stardaki diziyi izleyeceğim :)
best fm çalıyor bu arada, ayşem aç dedi, açtık. çok güzel bir şarkı çalıyor şuan.
serdar var.
"cennetlik duygularla
cehennem oldum kaldım
yandım,yandım,yandım"

Allah'ım hangi şarkıya girsem şu kız beğenmiş olmuyor mu, nasıl sinir oluyorum.
Şu okula yeni gelen 9ları sıraya dizip üzerlerinden dozer geçireceğim.

şu günlerde karşıma

Benefit Benetint!

çıkıp duruyor, almalı mıyıım ? okuyucularımdan kullanan varsa yorumlarını alabilirim şöyle :)))

gittim. pakize.

7 yorum:

bakimblog dedi ki...

yeni keşfettim blogunu :)

benefit benetint e gelince bence almazsan çok sey kaybetmezsin :) kalıcılıgına bır sey dıyemem ama benefıt'in cogu urunu gıbı reklamlarla fazlaca sısırılmıs ve gereksız pahalı :) onu alacagım paraya nerdeyse 2 adet mac allık alabılırım bır de :p

in flames dedi ki...

hoşgeldiiin :) kesinlikle gereksiz pahalı olduğuna inanıyorum, bu yorumla beni tamamen vazgeçirmiş oldun :) gerçi allıkta sevmem ama :D

Adsız dedi ki...

Su senin ruhalinin sebebi olan ayse küçüğü değil di mi ??? :))

Duygu Senyurek dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim=)
üyenim=)
ben de beklerim bloguma
sevgiler
duygu

in flames dedi ki...

helene
küçüğü valla şekerim, yapacak birşey yok :)))

khaleesi style
hoşgeldiin bloguma tatlım, tabii bende seninkine uçuyorum şimdi :)

modafobik dedi ki...

Ben de yeni keşfedenlerdenim, bayıldım :) Benefit olayına gelince, bir erkek Benefit kullanır mı hiç bilmem :P

in flames dedi ki...

bu kozmetik mevzuları çok derin, neler kaçırdığınızı bilmiyorsunuz :D hoşgeldiiiiin !