17 Ocak 2012 Salı

hayalimdeki gibi kalsın isterdim, değiştin

şurda çalan ilk şarkıyı bilen varsa, bana da yazarsa..
Onu öperim, onu severim.
Balık erkekleri olmasın istiyorum. Balık erkeklerine aşık olup acı çeken kadın nüfusuna ne kadar da yazık diyorum.
Bazı şarkıları dinlerken mutluluktan, bazılarını dinlerken heyecandan kızarıyorum.
Mesela bu şarkıyı dinlerken huzurla gülümsedim, kızardım.
Bir kız vardı pek sevmediğim, yazısını okudum da şimdi onunla sinemaya gitmek istedim.
Ve bir kitap vardı okuduğum, ona vermek istedim de korktum beğenmemesinden veremedim.
Bir şarkı vardı ona dinletmek istediğim, iğrenç demesinden korktuğum.
Bir ben vardım, onun karşına çıkamayan.
Gözlerine bakarak gerçeklerin akıp gitmesine izin veremeyen.
Belki pek sevmediğim kız, psk, pasaklı olsun o; o izin verir, bunu başarır.
Ben ne zaman basaracağım biliyor musunuz ?
80de.
Belki bir gün, 80.
Lanet olası sabırsızlığım belki beni sona götürür bir gün.
Asıl pasaklı benim aslında, duşa girmemek için okula gitmeyeceğim.
Belki sesimi duyan olur, giderim.
Belki o adam gelir, belki içimdeki külleri yeniden yakmaya çalışır.
Ama bana şeyler vermeden, külleri yakamayacağını bilmeden.
Aslında olmamalı, o adam olmamalı.
Bu ben olmamalıyım.
Olmalıyım.
O adam olmalı.
Belki de olması gereken o, olsun lütfen Allah'ım o olsun.

2 yorum:

Lynn dedi ki...

Derken dedi adam, biz olmalıydık ama asla olamadık.

in flames dedi ki...

çünkü arkanı döndüğünde sana dur demedim asla, diyemedim.