26 Şubat 2011 Cumartesi

oops i did it again

Bugünlerde aşırı derecede cob modundayım. Konser yaklaştı, ondan heraldeee.
oops i did it again söylüyorum 2 gündür. Özellikle coverlara bayılıyorum.
Somebody put something in my drinkte bir ara takılmıştı.

Şuan okulda da dersler var hani daha sınav dönemi başlamadı.
Doğru düzgün ödev de verilmiyor.Boşluktayım gibi birşey, yapacak birşey yok yahu.
Evet bu benim yapımda var. Sen bana demessen şu şu testleri çöz, şu güne kadar diye, şartlamassan beni hayatta yapmam ben o işi. Hayatta. Derslerde de böyle oluyor işte...

Okul başladığından beri kitaplar konusunda da şikayetçiyim açıkçası.
Falan filan diyordum. Sonra yine yarım bıraktım ben yazıyı tabi. Birşey sormak için girdim msne. Sonra hell'le cam felan açtık. Güzeldi herşey, mutluydum...
Sonra ne gördüm. Paylaştıkları. O kadar kötü oldum ki, öldürmek istedim o aptal kızı. Bunu nasıl yapabiliyor, gördükten sonra ne düşünecek. Olanlar beni ne kadar mutlu etse, umutlandırsa da, böyle olmasını istemem. Ben mi abartıyorum. Anlayamıyorum ki, asla duygularını okuyamıyorum onun. O kadar heycanlandıktan sonra bak yine pof, sönüp gitti herşey.

Zaten hiç beklemediğim birinin yaptıklarından sonra, o kız ne yapsa şaşırmamalıyım ya.. Of bilmiyorum herşey birbirine karıştı. Keşke görmeseydim...
*** girip sakinleştirse yada birşeyler yapsa.
Neyse. Hep postun sonunda delirecek birşey bulup onu yazıyorum zaten. adam akıllı birşey yazamayacağım. saçma yorum yapmasın kimse bunada. O dağıldı, beni de dağıttı gece gece işte. zaman gösterecek. düzelicek.. umarım.

Hiç yorum yok: