21 Şubat 2011 Pazartesi

bok=1

buraya her baktığımda olay yok, yorum yok, düzgün post yok.
bende üzüldüm kendime, yazayım o zaman.
bugün öyle soğuk ki şu şakaklarımdaki ağrı gitmiyor..
Ödev yapıyorum ama edebiyattan bir bok bilmediğim için testi çözemem.
Yazıları da çıktı yapıcam of uğraşamam jdkgbnjn
Hoca tam bir gerizekalı.
Ve beden hocası bu soğukta ders yaptırdı.
Öyle üşüdüm ki. Hasta olacağım. Umarım bir gün öyle donarsın orospu,
umarım kimse sana bir mont bile vermez.
demek istemem ama. cidden acımazsın. resmen işkence ediyorsun!
ben matematikten ödev yapmadığım kadar bedenden yaptım.
yazı yazdırıyor felan. ne sanıyorsun kendini çok mu mühim bir alanda öğretmensin?
Allah aşkına. hiçbir halt değilsin. buruşuk karı. birde o suratına makyaj yap.
fondotene bula, harika görünüyor! incecik dudaklarına kırmızı ruj sür, görünür ya.
İşte böyle. kin doluyum o kadına.
birde takıntı yaptım. her kelimenin sayısını buluyoruum.
bok: 1 meselaa.

Hiç yorum yok: