6 Şubat 2011 Pazar

Transtayım oh no.




Bu filmden sonra durumu ancak şöyle açıklayabilirim.
Hayatımda hiçbir film için hüngür hüngür ağlamadım.
Hiç.
Bunda da ağlamadım, hayır.
Ama gözlerim doldu. O damlaları hissettim.
Filmden sonra kuzenim iğrenç esprilerine devam etti.
Ama ben cevap bile veremedim.
Öyle baktım.
Dedim ki, onlar bile kavuşamıyorlarsa aşk benim neyime?
ama Olamaz mı? olabilir..
Yollarımız hiç kesişmemiş,bu eylül akşamı dışında.
Abartıyorsunuz diyordum, asla paylaşmam videosunu felan şu filmin diyordum.
Hepsini yuttum.Onu nefes nefese yukarı taşıması.
Ve hazine kutusunu verdiği an.
Sonu..
Sonu o kadar fenaydı ki.
Ama oldu diye demiyorum.
Kötü bir his vardı. O çocuğa birşey olucak diyordum.
Her romantik film gibi sonu kavuşup bitmeyecekti.
Bitse bu kadar hoşuma gitmezdi belki de.
Beklenti oydu ve şaşırttı.
Of gerçekten hiçbirşey söyleyemiyorum.
Aşk tesadüfleri sever. GİDİN GÖRÜN.
Sonra konuşalım.
Birde herkesle gitmek istiyorum herkese söyledim ve kimle gideceğimi şaşırdım jstsnrjng
Kimle gideyim sizce bir daha?
B, F, Ş ?

Hiç yorum yok: