17 Ocak 2011 Pazartesi

The wait is ova (i wish..)




Bizim okul çok şey havasında "evet biz farkettik facebook zararlı, biz kullanmıyoruz". resmine bakmak istediğim herkesin facabooku yok amk! ne işime yaradı o zaman facebook sahibi olmak............
okul dışında birde matt. bugün bir yerden resmini buldum. ölüyordum sevinçten.
bütün ortak arkadaşların resimlerini tarayıp bulamayıp sonra pat diye bulunca......
Tanrım sevgilisini öldürmeliyim. ve şey. yarın fizik sınavım var benim biliyor musun?
Şu 1i 2 yapsam olucakta.. 55 felan almam lazım! Ki bunu yapmak cidden zor.
İlk yazılıdan 1 kişi 2 aldı, gerisi 1....
Bu saatte birde dolmaları hüplettim. Iagh kalbim ağrıyor.
Bir bağlantı var mı bilmem, gece gece bir yada burger gibi şeyler yediğimde kalbim ağrıyor.
birde 2 gündür bilgisayar abimde. manyak yapıştı. şimdide kalemle oynuyor tık tık tık tık. Sinir olurum. BÖÖÖÖ!
Birde sakal çok ortam çocuğu. Her gece içiyor hayvan.
Sonrada gel......................... Öyle.
Aslında okul iyi gidiyor diyebilirim. Derim lan! Tenefüslerde bildiğin trafik oluyor. Ve kimi dinleyeceğimi bilemiyorum. Herkes bir ağızdan benimle konuşuyor felan.
A ile oturup all these think i hateeeeee ! diye brutal yapıyoruz.
Ş ile... Matt olayları ve o benim okulda yanımda olan ilk kişi, o ayrı açıkçası.
Meyrayla sakal muhabbeti*-* ama onlarla takılmak için satıyor hep, sinir oluyorum.
D ile HIM ! Eğleniyorum ben amk! :D
Töbe töbe, Allah bozmasın lütfen tahtaya vurun okuyan sayın insan.
Çok mutluyum çünkü ben bu durumdan.
Birde sınıfı kötü etkiliyorum amk kjgsfdnbjısfb Bilmedikleri, bilmemeleri gereken şeyler öğretiyorum, takıntı yapacak gruplar sarıyorum başlarına Him, rammstein, manowar...
Öyle. Sonraaaaaaaaa
Bizim okul bir aile işte. Çok avantaj bu. Popülerlik yok, gruplaşma yok.
Herkes ama herkes birbirini tanır, bilir, sever.
O kadar hoş, o kadar hoşuma gidiyor ki.
Birde E var. Gitmesin maloş ben onu seviyorum yeaaaaaa.
Ne makara çocuk. Ve kimin kankası...
Lanet olsun bu süper. Kullanmıyoruz çocuğu ya bir an öyle durdu. Onu çok seviyoruz.
Ama onu görmek için e'nin yanına gitmekte bir başka oluyor.
Umarım şifreleme açık olacak gibi değildir, yoksa SIÇTIK!
öhöm.
sevgiler saygılar.
Hayır tek korkum, falcı lise hayatın sorunsuz ama üniversitende sorunlar olacak demişti.
Lise daha çok başında ama şuan bir sorun yok.
Üniversite için korkmalı mıyım dostum?
Bir daha gideceğim sanırım. Kartını bulayım daaaa.
Ben gidiyoruuum. Di bu haftadan sonra sınav haftam bitmiş bulunmakta.
Benimsiiin yea para biriktir! ve şey. hala buluşalım demedi.
Herkese tarih verdi. konuştuk biraz ve buluşabilecek miyim dedim cevap vermedi sonra.
Bitti sanırım.. Çabalayamıyorum daha fazla.
Buraya kadarmış demek. Umrunda olduğumu sanmıyorum.
Bunları söylesem reddeder. Belki de cevap vermez.
Uğraşmanın anlamı yok. Ama içim içimi yiyor ve sürekli profilini inceliyorum yazışmalarını okuyorum. Delirmeme ramak!
Öptüm seni.
<3

Hiç yorum yok: