29 Ocak 2011 Cumartesi

Kill me i cried and love said no

Aslında bunu çok istiyordum. Söylenip duruyordum.
Ama görünce.. Garip hissettim.
Sanki gerçeklerin farkında vardım.
Gerçek değil de bir hayalmiş gibi geldi isteklerim.
Gerçek olsa, belki bu kadar büyülü olmazdı.
Hayalimdeki gibi değildir belki de.
Bir söz var ya; Beğendiğimiz bedenlere hayalimizdeki ruhları koyup 'aşk' sanıyoruz.
Çünkü açık ve net olalım, tanımıyorum işte.
Nasıl tanışırım onu da bilmiyorum.
Ama bugün birşey gördüm. Onun hakkında.
Bu kadar etkileyebilirdi beni. Tamam dedim işte bu.
Düşünce bu, bende tam bunu kastetmiştim.
Zaten sadece onun abarttıklarıyla geldik buraya.
Aslında yok öyle birşey.
Yok öyle dünya.
Aslında kötü bir ruh hali içinde değilim. Mutlu gibiyim.
Birde psp istiyorum ve psd yazmayı bırakmalıyım psp yazmak istediğim de.

Rüzgar esti üstüme üstüme üstüme
Seni vurdu yüzüme yüzüme yüzüme
Nil - Rüzgar dinle..
Hayır hayır, HIM - And love said no dinle.
You deyişinde birşey var.
Cidden. Çok güzel söylüyor orayı.

Birde benim tatil planım felan yok.
Ne boktan!
Biri bana program yapsın..
Birde buluşma vardı.
Bugün kesin olmadığını, belki de iptal olacağını öğrendim.
Göt oldum mu? Oldum.
Birde kalkıp heartagram kolyemi takacağım.
Hep isterdim, sürekli taktığım uğurlu birşeyim olmalı diye.
Ama tam bulduğumdan emin değilim.
Ben inançlı biriyim. Him'e de bayılıyorum evet.
Ama böyle bir kolye uğur mu getirir tartışılır işte.
" And loves light would
Suduce me with you
And at that moment I knew I was out of hope
Again .. "
Ne diyebilirim. 666 felan ama adam yazıyor.
"Love's icy tomb
Dug open for you "

Aslında love didn't even look at me.
Sanırım.
BOK.

-

Gece gece ağır geldi öğrendiklerim.(edit)

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Ben de inançlıyım. "16" sayısı bana hep ilginç gelmiştir. Uğurlu mu saymalıyım "16" yı..

in flames dedi ki...

hiç öyle bir sayımda olmadı, uğurludur yav:)