24 Ocak 2011 Pazartesi

OH BABY BABY




yakınlarda da dinlemedim, hatta aylardır dinlemedim ben bu şarkıyı, neden aklıma takıldı bilmiyorum?
ama çok fena vuruldum onu biliyorum.
şarkıya değil..........................
Di bana cevap vermiyor-.-

Oh baby baby, does she take a piece of lime
For the drink that I'mma buy her

Do you know just what she likes?
Oh, oh, tell me have you seen her

'Cause I'm so, oh, I can't get her off of my brain
I just wanna go to the party she gonna go

Can somebody take me home?

let me know what she was wearing or what she was like
'CAUSE I'VE BEEN WAITING HERE FOREVER

3 yorum:

Lynn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Lynn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
in flames dedi ki...

Of.Genelde telefondan giriyorum ve ne yazacağımı bile unutuyorum o dalgınlıkla. dalgınım evet. düşüncesizim yada. bilmiyorum.üzgünüm.çok geçmiş olsun.. sende seni kırmak istemediğimi biliyorsun. şuan ne diyeceğimi bilemedim çünkü öyle düşünmemiştim, o kadar ağır olduğu felan.

yorulduysan da...
tamam demiyorum birşey.