27 Kasım 2010 Cumartesi

ss


not:ben resimleri kaydederim bilgisayara, klasörlerim felan ee tabi yazamam nerden aldığımı, o yüzden eğer birine ait ise, şimdiden özürlerimi iletirim. her fotoğraf için geçerli. sonra biri bana gelip derse bu fotoğraf nerden diye bozulurum hani utanırım daha doğrusu, çalmak gibi sonuçta. aman bilmem öyle işte. bazen aldığım resimler için suçluluk duyuyorum da ondan. Ama hani koyup benim demiyorum ki canım..


böyle dev isimleri pek dinlemem aslında.
ama orda burda duyduklarım çok ilgimi çekiyor.
İndireceğim.
Ne zaman?


bon iver.
deep purple.
depeche mode.
queen.

4 yorum:

Brida.~ dedi ki...

Depeche Mode - Personel Jesus, diyorum başka da bir şey demiyorum.

Lynn dedi ki...

deep purple <3

in flames dedi ki...

o zaman en kısa zamanda iniyor bu liste:)
başka sevdiğiniz şarkıları da yazar mısınıız?*-* işime yarıyor, albüm olarak indirdiğim için çok şarkı oluyor çünküü.

Lynn dedi ki...

Hmhm geçen hafta Def Leppard-Love Bites'a takmıştım mesela. Onu tek indir aresten.