19 Kasım 2010 Cuma

nokta koymak başlık için çözüm müdür? -gotnofriends




hem zaman first of all diye başlamak istemişimdir yani, first of all
izleyicilerim 1 kişi düşmüş ve ben çok üzüldüm buna. ciddi ciddi ya.
üf!
ne için geldiğimi bile unutup saçmalayacağım şimdi.
ama dur. evet.

-
Aslında kim olduğumu bilmiyorum.
Nelerden hoşlandığımı da.
Bulmalıyım, bulmalıyım..

Şimdiye kadar hep metal müziğe ait olduğumu düşündüm. Seviyorum tamam diyecek birşey yok.
Ama ben blues da seviyorum ben Micheal Buble dinlemekten de gerçekten zevk alıyorum. Caz dinlemekte hoşuma gidiyor..
Sonuç dersek ben kararsızım. Karşık türler hoşuma gidiyor, bazen beğendiğim şeyleri kendime bile itiraf etmekten korkuyorum. Hangi tarafa ait olduğumu bilmiyorum.
Mesela benim en'lerimde yoktur. Ben yeni tatlar aldıkça, dinledikçe, izledikçe değişirim. O an'a göre değişiyorum. Duruma göre değişiyorum. Bazen bazı şeylere bakmıyorum facebookta felan, bazı tercihleri okumak istemiyorum. Hep görüşlerden etkilenen biri oldum. Kendim olmak istiyorum.Kim beğensin yada beğenmesin, ben buyum ben bunu beğeniyorum evet sen istersen zevksiz de istersen apaçi.
Öyle.
Ve kendimi sürekli keşfetmek zorunda hissediyorum..
Yeni şeyler, yeni yerler, yeni müzikler(daha ağır basan bu tabii) yeni ŞEYLER yani.
Keşke denemeden bilebilsek ve bilemesek.
Denemek kolay olsaydı, bilemesek derdim..
Ama o kadar kolay sayılmaz bence. Öğrenciyim sonuçta ( okuyoom ben ya gibi) ben, bu tatilde iyi gezdim ama şunun bilincindeyim bu sene ben derslerden başımı kaldıramayacağım.
Çiseme soracağım nerden ders aldığını, coğrafyada dersle pek ilgilenmedim ve sınav yaklaştı. sıçtık! birde sıvamamak için..........
Birde bugünkü ziyaretlerde bir soğuk bir sıcaktı millet. Çakıcaktım ağızlarına. Sıcak olun lan cicanem gibi olun. Severim çok ben onu<3
renge bak. çook, pastel renklerle ilgilenir oldum ben.
dıfdıfdıdıf.

GOTNOLOVER.
http://fizy.com/#s/1lytci

4 yorum:

Lynn dedi ki...

Görüşlerinin hep değişmesi normal bir şey, çünkü; sen bir ergensin :P Hepimiz bir ergeniz :P

in flames dedi ki...

hepimiz ergeniz o yeea! ama istemiyorum işte. hani benim diyebileceğim bir tarz, bir renk olsun istiyorum...

Brida.~ dedi ki...

Olur olur zamanla.
Zaten doğru dürüst kimin tamamen 'benim' diyeceği şeyleri var ki?
=)

in flames dedi ki...

haklısın ama.. kendimi bir şeylere ait hissetmeliyim brida.umarım bir gün..:)