14 Kasım 2010 Pazar

Ups.




kimse benden birşey istemesin.
gerçekten.
hayatım boyunca kendi isteklerimi bile kıçımı kaldırıp yapmadım.
istemeyin ki, kötü hissetmeyeyim ben sonra.
unutun gitsin hatta.
bir liste hazırlayın siz.
ben onu not kağıdı yığınımın arasına atayım.
yada 2008den beri alıp kapağını açmadığım dergiler.
not alıp izlemediklerim.
bu çok saçma.
herşeyin zamanı geçiyor ben keşfettiğimde.
sinir !
yine pesimist bir ruh halindeyim bak.
çıkmam ki abi.
ancak isterim ben yeni şeyler.
olmayacak şeyler.
isyankar olmak istemiyorum.
ama isteyipte alamadığım o kadar şeyin yanında..
buraya da ciddi şeyler yazamaz oldum, o anki ruh halim.
işte budur.
dur bu sefer resim koyucam.
şehlanın doğum günü. gerçekten üşenmek.
ben sadece olgun arkadaş istedim.
berrayı istedim.
onu aricam. bi zaman. tamam
tişörtümdeki kız peytona benziyor.
yiha bu güzel işte.

Hiç yorum yok: