13 Eylül 2021 Pazartesi

are you happy?



 Geldi! Kurtarıcım geldi! Sadece bana öyle değillermiş, bak o da söyledi sınıfların nasıl durmadığını, konuştuğunu, çıldırdığını. Ben de sanıyorum ki bütün derslerde ip gibi duruyorlar, ben başaramıyorum onları ip gibi dizmeyi. Hala kararsızım gerçi, yapabilir miyim bunu, yapamaz mıyım? 

Her hafta işler artacak gibi geliyor ki kesinlikle artacak. Hepsine zaten zar zor yetişirken. Bu kadar yorucu bir iş olduktan sonra eve erken gelmemin manası nedir ki? Zaten akşama kadar günü sindirmeye çalışıp, yorgunluğu atmaya çalışıyorum, sonra da yatıyorum. Ne anladım bu işten?

Havalar da soğudu artık oh be dedik, bugün kusacaktım sıcaktan. Evet, sıcak midemi bulandırıyor, kusma hissi uyandırıyor. Psikolojik değil hayır, biyolojik tepkisi bu vücudumun. 

Blog yazan kaldı mı heyt be, bir an durdum da napıyorum diye. İlk başladığımda blog yazmaya buralar gene böyleydi işte, yazan vardı olmasına ama az ve öz bir kitle. Hoşuma gidiyordu bu kalabalıklar içindeki yalnızlık. Şimdi de bu koskocaman alemde yalnız gibi hissediyorum ve nefes alıyorum.

Bütün akşam içimde bir sıkıntı vardı. Ne yapacağımı bilmediğim bir sıkıntı. Boş boş oturup dizi izlemek, oraya buraya bakmak istedim ama kusacak gibi oldum gene. Sonra anladım ilacımdan dolayı olduğunu. Rahatladım o zaman. Garip bir ilaç gerçekten. İyi mi yapıyorum kullanarak yoksa çalışmak için kendimi hapis mi ediyorum acaba?

Tam o sırada dinlediğim şarkı "are you happy?" der ve kalırım.

Are you happy? 

No.

Hayatımı bunu yaparak geçirmeyeceğim, bunu çok iyi biliyorum. Şimdiden bağlandığım yanları var evet ama bu ben değilim. Yıllarımı harcayacağım şey bu değil. 

Ama bu sosyal ortamını da özlerim sanırım, gün gelir yapmam gereken şeyi yaparsam. Yaparken.

O çok daha yalnız bir iş, çok daha içinde yaşadığın. 

Çalışmak da hiç hoş bir şey değil ki ya, bu iş beni direkt çalışma fikrinden soğuttu. Bu işi yaptığım için mi böyle hissediyorum yoksa çalışmak gerçekten ne olursa olsun hoşuma gitmeyecek bir şey mi, merak ediyorum.  

Aşkım psikologum ne zaman döneceksin, onu da merak ediyorum. Yokluğunda içimi bloga dökmeye başladım başka outlet bulamayınca. Ya şu konu da az canımı sıkmıyor. 

Was she really someone who should've been removed for me to move on? Really?

Because for the past year, I thought she would never be removed. She would stick with me. Oh what a delusional girl you are, my dear. 



Hiç yorum yok: