21 Mart 2013 Perşembe

Noone-ever

"En sevdiğim sesin bir insanın kahkahası olması  ve en nefret ettiğim sesin de başka bir insanın kahkahası olduğunu da nerden çıkardın, Lucius ?" demiyorum çünkü çok belli ediyorum değil mi Lucius?
Ama neden öyle diyorsun Lucius, onun kahkahasını, onun mutluluğunu o kadar çok seviyorum ki bu nefretimi de kapatmaz mı sence Lucius ? Söyle bana Lucius ben neden böyle oldum ?
Sebebi loş bir ampul ışığında erkeğinin okşayan bir kadın gibi rüzgar olabilir mi ?
Çünkü her şey göçüyordu Lucius. Onun bana kaldığını zannederken her şey ellerimden teker teker uçan, un ufak olup beni terkeden kumlar gibi göçüyordu. Öyle göçüyordu ki Lucius, bir an çöldeyken bir an gecenin soğuk kollarına sarılıyordu. Ben de onun ışığa tutunan kollarını izliyordum. Ay'ın soğuk kollarına sarılıyordu Lucius.
O gece elbette Bea onu sıkı sıkı tuttu ve gitmemesini istedi.
Ama napalım be abicim, tekrar yoldaydı işte!

Hiç yorum yok: