28 Mart 2013 Perşembe

Locked out



Güçlü kalmayı denemiş olabilirim Lucius, kendim olmaktan vazgeçmiş olabilirim ya da tamamen kendim olmuş olabilirim. Ama ne yaparsam yapayım, hayata engel olamıyorum biliyor musun ?
O nasıl istiyorsa her şey o kadar öyle şekilleniyordu, hayatımın kontrolü elimden alınmış gibi hissediyorum.
Ben, özgürlüğe mahkum edilmiş gibi hissediyorum. Bir de coğrafya sınavına maruz kalmış.
Yarın da maruz kalacağım bir çok sınav var bunlar sadece dersler bile değil.
Hayatım, maruz kalmaktan ibaret gibi ve ben sesimi çıkarmadan bir köşede kendimi kandırıyormuşum gibi.
Ulaşmak istediğim yerler var ama o yerlere ulaşmak için yapmam gerekenleri, yapmam gereken şeyler olarak görmediğim için yerimde sayışım gibi.
Aynı sonunu göremediğim karanlık gecede parlayan ışıklarının bana ihanet edişi gibi.


Hiç yorum yok: