9 Ekim 2011 Pazar

this love



ne yapacağımı şaşırdım şuan. güzelim günümün içine nasıl ettin sen öyle ya ?
seninle ilgili herşey mi böyle beni üzmek zorunda ?
eskiden böyle değildi bilirsin. ş'nin dediği gibi gözlerim ışıldardı senden bahsederken.
şimdi ise gözlerimin önünde bir kayan yıldız gibisin, değersizsin.
ama yine de bana acı çektirmeyi başarıyorsun.
işte asıl anlamadığım da o.
senden bu kadar nefret edip, bir o kadar da sevmem ?
nefretle aşk yakın değil, içinde hepsinden biraz var sanırım.
son zamanlarda nefretin yüzü baskın geliyordu. tam unuttum, kurtuldum derken.
bütün yüzler gözümün önünden kayboldu. oldu mu şimdi ?
yakıştı mı ? bu karışık durumu daha ne kadar kaldırabilirim sence?
birgün bunu okuyup güler misin bana?
gülersin tabii. çünkü sen tamda öyle birisin. aynen öylesin.
onun sana yaptıkları hakettin belki de. ondan önceki seni tanımıyorum ki.
belki de olanlar seni böyle taş kalpli yaptı ?
ama senin için geri dönmek imkansız artık değil mi ?
senin kurtuluşun imkansız.
sen o karanlıkta kaybolacaksın.
keşke beni de peşinden sürüklemesen.
keşke aklımda kalan sadece güzel anılar olmasa.
gözlerimi kapattığımda aklıma gelen sadece senin gülümsemen oluyor,
yaptığın o kadar şeye karşı, hayalimdeki halin sadece bir melek.
keşke herşey sandığım -sandığımız- gibi olsaydı.
gerçi çekilmezdim zaten o zaman. herşey daha da kötü olurdu.
of ne dediğimi bilmiyorum. bu geceki ruh halimi şehla çok iyi biliyor.
ve şimdi geldiğim durum.
silinip gitmeni istemiyorum. hiç istemedim.
güzel anıların benleydi. onlarla yetinmeyi öğreniyordum.
bir bağımlılığı birden bırakmak ne kadar zorsa, sende o kadar zorsun.
ve hergün dozunu azalttığımı sanarken, daha da çok bağlandığım.
ama biliyorum birgün ben seni bırakmadan, sen pat diye gidiceksin.
işte o zaman ben ne yaparım onu bilmiyorum. seni her Allah'ın günü görmeye.
Hergün gözlerine, popişine bakmaya niye alıştıysam böyle.
Bunları belli etmeden yapmak bile bir süre sonra bana iyi geldi.
Yeter ki tamamen gitme. orda bir yerde olduğunu bileyim, ben yine mutlu olurum.
Tanrım o kadar az zamanım var ki.
Lütfen gördüğüm bir hayal, rüya olsun ne bileyim.
Ne olduğunu da söylesem mutlaka "salağa bak lan" tepkisini verirsiniz.
ama ben onu öyle görmeye alışığım. bakmasam da orda olduğunu
beni görebileceğini bilmek bir güçtü.
ay vallahi gülersiniz ya of. şu işe bak.
gittim ben.

Hiç yorum yok: