23 Ekim 2011 Pazar

back down to earth

her zaman insanlara ihtiyaç duymayın.
ben nasıl bu bok çukurunda tek başıma yüzmeyi öğrendiysem,
ne olduysa içimde yaşamayı öğrendiysem
siz de öğrenin.
çünkü teselliye ihtiyaç duyduğunuz da ben orda olmayacağım.
sanki yeterince derdim yokmuş gibi beni boğmayın.
çok bencil gibi geldi kulağa. okuyabilecek birileri var onlar üstüne alınmasın.
birşeye tepki bu. tabii biraz önce olana değil.
yarın sınava girmemek için kıçımı yırtabilirim.
yırtamıyorum.
aslında artık bitti.
aslında artık bitmedi.
bu hikaye burda bitmek zorunda.
artık daldığım hayallerden dışarı adım atmalıyım.
o soru da biraz yüzleşmeme yardım etti.
yarın yeni bir gün.
yine hevesliyim, inanıyorum.
içimde bir yerlerle kendime dur diyemiceğimi bağıran birşeyler var.
dur demek zorundayım. böyle yaşayamam.
durumu bilenler de teselli yorumu yazmasın Allah aşkına ya.
burda içimi dökmeye çalışıyorum.
söylediğiniz hiçbirşey;
bir teselli yada öneri bunu birazcık bile azaltmayacak.
bana hiçbir yardımı olmayacak.
zaten başkalarının derdinden kendime üzülemiyorum.
mutlu sanıyorum kendimi. evet numara da yapmıyorum.
ben bile mutlu sanıyorum kendimi.
mutlu değilim. nasıl olabilirim ki ?
bundan daha aşağılayıcı birşey olabilir mi ?
yazamam bile buraya. hep yalan söylemeliyim.

yazamıyorum delireceğim. kimse okuyup kırılmasın diye yazamıyorum işte.
şaka olmalı bu. lanet olası bir şaka.




and it feels like im flying above you.


3 yorum:

Lynn dedi ki...

Ben sadece şey demek istiyorum; milleti salla, içinden geleni hep yaz buraya -burası senin- eğer içinden geleni yazmazsan kendin değilsindir, o zaman ne anlamı kalır?

Adsız dedi ki...

Lynn'e kesinlikle katılıyorum. O yorumu yazmasaymış ben yazacaktım hatta.
İnsanların alınıp alınmayacağına bakarak buraya bir şeyler karalıyorsan, bence hiç yazma. Hatta kapat bu blogu.
Kendin olabileceğin tek yerin burası olduğunu düşünüyorsan hele, insanları düşünüp bazı şeyleri yazmamaklık yapma!
Siktir et, diyorum.

in flames dedi ki...

haklısınız. ne diyebilirim ki. bazılarını kırıcak olsa da, kendim olmalıyım burda. teşekkürler B, Lynn.