5 Ekim 2010 Salı

olan biten.

Şaapma hani gfrbafdadf Evet harika bir giriş. Aslında hell'e hard diskime üzüldüğüm için yazdım. Şöyle baktım açık olanlara ve hard diskimle ilgili üzüntümde yanımda olucak bir hell'i gördüm. Açık olmak zorundayım, bazen bana öyle geliyor ki sadece kendi derdiyle ilgileniyor. naber dediğinde bile. cevap veriyorum ve kötü birşey olmadıkça yorum yapmıyor direk kendini anlatıyor. bazen benim durumumla da ilgilecek kişilere ihtiyacım oluyor ama. bunu ona da söyleyeceğim. ama ben onun içtenliğinden şüphe duymuyorum. bunu bende yapıyorumdur bazen ilgilenmiyorumdur başkalarıyla, ama gerçekten dürüstçe ben ilgilenmek için gayret gösteriyorum. bazende fazla ilgileniyorum. görüyor musun ben böyle detaydaki şeytanla ilgilenen bir hastayım. bak şimdi bunu belli kişilere desem anlamayacaklar 2 saat açıklayacağım -genel olarak konuşuyorum kimseyi kastediğimden değil- ama beni direk anlayacak biri yok mu hani? belki de bu yüzden yaşımdan büyüklerle arkadaş olmaya yönelen biriyim. yaşıtlarımlada arkadaşım tabii. ama boş konuşan insanlardan nefret ediyorum. aptal şeylere gülenlerden. yeni okulumda etrafım onlarla çevrili ve dinlemesemde aptal aptal gülmem gerekiyor. işte bunu yanlızlığa tercih ettim. ama anlayanlarda var işte. Ayşe var. mesela hani. o tam benim tarzımda her konuda.. öyle çok kişide yok kafama göre. Şehla bazen beni şaşırtıyor, bazense sıkıyor. Bunu söylerken belki biraz suçlu hissediyorumdur ama herşey değişir sonuçta umarım zamanla daha iyi oluruz onunla. biri var. bu yaz onunla ne mesajlaştım.. beni yeni kişilerle tanıştırdı, çok değerli kişilerle.. şimdi cevaplarına baktığımda bazen sıcak geliyor, bazen tam sorumun karşıtı. seni seviyorum desem bende seni seviyorum örneğin. ama o benim duvarıma gelip seni seviyorum yazsa.. benim duygularım taşar yani. ben paragraf felan yazarım. onun için. ama o yazmıyor. bir yandan da cevap veriyor güzel güzel en azından. çok mu şey istemiş olurum paragraf istesem? ben istemeden verilen bir sevgi? bu arada şu sıralar humanity dinliyorum. you are a drop in the rain...

Kulaklarım feci şekilde acıyor birde. 2 sağ 2 sol deldirdim yani 3 çift oldular. ama 3.ler o kadar açıyor ki küpeyi çıkarıp bir daha takmak istemiyorum. elleyince acıyor, üstüne yatınca felan. Çok acı çekiyorum ben gtfrbsfrzabs.

Geçenlerde bershkadaydım. Aldığım şeyleri koyucaam. Belki biraz o moda bloglarına önerdiğim için ama hayır yani bende açmayacağım öyle bir blog merak etme jell.

Hırka gerekli bana, hatta dün de kurt cobain hırkası aldım. Okulda giyiyorum, evde. Havalar soğudu çünküüü. Bundan mutluyum aslında. Yağmurdan. Islanmayı sevmesemde rtgbrsvsfva Ama modeli konusunda şüphelerim var? Hayvan derisi modellerinde nefret ederim açıkçası. Bu da biraz öyle ama.. Modeli, kesimi gerçekten çok hoştu.. *-*



Ne zamandır istediğim çantayı aldım, hatta yanında dayanamayıp bu harika çantayı da aldım. O kadar benim tarzım duruyordu ki orda dayanamadım:D diğerini koymayacağım..


Bu ayakkabıya bayıldım.. Aşık oldum ! Önce turkuazını denedim. O da çok güzeldi. Ve rahatlardı.. Ama almadım. Ya sadece onu ve çantaları alacaktım yada tişört hırka felan. bende bunu bıraktım.. ama bir daha bulursam bırakmam valla:D






~

Scorpions konseri.. Gerçi biraz olaylı geçti. Yanımda bir kız ama nasıl yanımda düşüşünü hissettim. Anlamadım önce düştüğünü ben sonra ne oluyor diye dönüp baktım kız yerde yatıyor. Ilk yardım bilen biri geldi felan. Görüpte takmayanlarda vardı tabii konseri izleyen. İnsan mısınız ki siz demek istiyorum... Sonra kız kendine geldi götürdüler felan. Ay Allah korudu.
Konserden hatıralar..



Daha ön gruplar vardı burda sanırımmmm.




ben, abim. canım benim.. Benim için geldi konsere hani, grubu dinlemese de..



Ordan taksime gittik yemek yedik, donduk azıcık diyeceğim ama, kıçımız dondu !



Gizem ablam, Eyüp, Ben. bunu abim çekti. O sırada saat daha 7 felanda yeni girmiştik içeri bekliyorduk öyle.. abim köfte kokusu duyuyorum felan diyordu, aç insan...



Seviyorum hepiniziiiii. *-*



Bol resimli bir yazı oldu gerçekten. Ah birde Osman var ! Ya nedir ki osman aşkı. tamam tatlı değil demiyorum ama, abartmayalım.....
aslında aklımda yazıcak çok şey vardı ama oturunca yine uçup gittiler. aklıma geldikçe yazacağım..

2 yorum:

piktobet dedi ki...

iki bölümlü bir yazı olmuş içerik bakımından sanki. humanity'ye kadar olan kısmı özellikle çok sevdim. bir de ctrl+ yapmam gerekti 2-3 defa okuyabilmek için. bilirsin neden. ve bu görüş o kadar da değerli sayılmaz herhalde.

in flames dedi ki...

aslında öyle bir kısım yazmayı planlamamıştım, hiç aklımda yoktu ve o anki duygularla yazdım.. teşekkür ederim *-* ayrıca yorumun değerli(: birilerinin okuduğunu bilmek fikirlerini öğrenmek değerli. lütfen yorumlarını eksik etme:)