10 Ekim 2010 Pazar

How to Lose a Guy In 10 Days




Aslında Dilomun izle dediği filmi izlemek istiyorum.
ama gerçekten şuan, onun dediği kadar yoğun bir filmi kaldırabilir miyim bilmiyorum.
Sabah aslında güzel birşeyler olacakmış gibi mutluydum.
Ama şuan laptop kucağımda boş boş otururken pek bir mutluluk kalmadı ve hiç havamda değilim.
Sosyalleşmeye ihtiyacım var. Öyle görünsemde asla asosyal bir tip olamam.
Yanlızlıktan nefret ederim. Gerçekten.
Ve kollarım çok üşüyor burda. Başımda garip bir ağrı var.
Öyle bunları yazmama engel olucak kadar değil. Sadece güzel hissetmemi engelleyecek kadar.
Zaten duş almam gerek. Saçlarım feci ve kirli görünüyor olmalı. Ve gözlüğümün parçası kırıldı.
Kemik gözlüğümü taktım.Bu gözlük diğerine alıştıktan sonra hep burnuma baskı yapar başımı ağrıtırdı. Şimdi öyle bir baskı yok. Ama ağrının sebebi olabilir. Ama kör gibi de dolaşamam ki ! Yarın öğlen alabilirmişim gözlüğümü. Ya ben yarın okulda ne bok yiyeceğim peki?
Sorarım sana kötü monel optik?
Zıkkımın dibi. Son günlerde sürekli bunu söylüyorum.
Horozda kafamı attırdı, atarlı bir moddayım.
O bana azgın abaza felan deyince sinir oluyorum,belki öyleyim.
Evet öyleyim, ama bunları beni yargılar tarzda söylemesi çok kırıcı.
Ben birazda eğlenmek için yapıyorum, cidden o kadar da abaza değilimdir..
Ama yok, güldürmek için bişey yapınca böyle oluyor işte, ne halin varsa gör be.

How to Lose a Guy In 10 Days diye bir film izledim.
Aslında dün başladım izlemeye ama abim pcyi alınca yarım kalmıştı. Konusu fena değildi.
Ama sıkıcıydı. Hani başı sonu belliydi. O kadar eğlenmedim.. Birde o gecede giydiği sarı elbise Andieye tam olarak yakışmamıştı. Gögüsleri çok ufak ve önü dümdüz görünüyordu. Dekoltesinin bütün anlamı kaybolmuştu hani. Ama sırt kısmı güzeldi:) Ve sonu hoştu tabii. Yinede hani kötü bir ayrılıkta bitmeyeceği belliydi filmin..

Hiç yorum yok: