8 Eylül 2010 Çarşamba

....................

Çok üzülüyorum biliyor musun, daha bir kere bile canlı izlemediğim insanların yaşlanmasına, seslerini kaybetmeleri..
Dayanamıyorum tamam mı! Ville, Till.. 2side gittikçe yaşlanıyor.
Sesleri eski güçleri kaybediyor.
Oysa ben o sesler için herşeyimi verebilecek durumdayım.
Ville.. Çoktan kaybetti o kalın sesini gibi geliyor, sürekli 2001 performanslarında buluyorum kendimi.
Biraz öncede Till ile ilgili böyle bir konu okudum. Sesini inceden kalına doğru geçirirken artık daha yavaş oluşundan, sesinin daha da kalınlaşmasından bahseden bir konu. Artık yaşlanıyor, sesini de kaybediyor, gücünü, sahnedeki hareketliliği kaybediyor diyenler var.
Ben okudukça çok gücüme gidiyor.
Bir daha ne zaman görebileceğim, o güçlü sesi hala güçlüyken duyabilecek miyim..
Ville için de çok üzülüyorum. Ama Till ilgili endişelerim çok yeni, yaram çok taze..
Belki abartıyorum ama..
Sanki herşey kaçıp gidiyor zamanla ve onları yakalamam gerek gibi hissediyorum.
Ozzy geliyor, konserine gitmek çok istiyorum.
Ama söyleyemiyorum babama. Zaten aramız bir iyi bir kötü, söyleyemiyorum..
Vega. Onlarda 40 yılda bir konser veriyor, yeni albüm çıkarmıyor.. Onlarda 1 ekim. Onada gitmek isterdim.. Ve son olarak 2 ekim scorpions. Adamlar artık müzik kariyerlerine son veriyorlar. Ve ben o send me an angelı canlı dinlemeden ölemem, ölmek istemiyorum...
Till keşke biraz daha genç olsaydın ya, biraz daha.
Zaten Till iyice meçhul. Çünkü adam daha yeni geldi. Ve gidemedim işte..
Bir daha yakın zaman da gelir mi ki ? Sonisphereda gelmeyenleri getirmeyi düşünüyorlar, geçe sene gelenleri değil..
Ve bir yorum okudum. Müzik hayatlarının son demlerini yaşıyorlar, 10-15 sene felan dedi..
10-15 olsa yine iyi.. Ya grup üyelerine bişey olursa? Ya Till ben onu görmeden, dinleyemeden, tanrım çığlık çığlığa du hast Till demeden bırakırsa bu işi ? Allah korusun, aklıma getirmek bile kalbimi çarptırıyor, ya ölürse..
Kaçıyor. Herşey ellerimden kayıp gidiyor.
Arkadaşlarım gibi. Geçen yaza bakınca... Gizem gibi, ash gibi..
Gülenay. Ondan bahsetmiyorum bile, ellerimden kaydı gitti, dönmeyecek biliyorum..
Gece gece. Yine moralim bozuldu gördün mü? Babam yüzünden ki. Söyleyemiyorum da.Artık kimseyi güler yüzle ikna edicek takatim kalmadı, evet bu yaşta, ben gülümsemekten yoruldum..
Sanırım kotamı doldurdum....
Bayramda ne yapacağım bilmiyorum, nasıl gülümseyeceğim o ziyarete gittiğim millete..
Muhtemelen arka odaya gidip kulaklıklarımı takacağım..
Yoruldum ben artık. Neyse. İkna edicem babamı. Gidicem - görücem........... Lütfen Allah'ım yardımcı ol..

Hiç yorum yok: